dinsdag 18 september 2012

Nieuwe hobby......


Nou ja, hobby zeg maar gerust: VERSLAVING.

Afgelopen zondag zag ik op de fair in Zuidlaren een gehaakte poef. Deze was gehaakt met haaknaald nr. 10 en superdik garen. 
Ik had bijna geen contant geld bij me, dus moest de leuke aanbiedingen helaas aan mij voorbij laten gaan.
Maar toen kwam ik gisteren bij Het Kruidvat en zag daar hetzelfde garen met dikke bamboe haaknaald voor wederom niet al te veel geld.
En toen ging het mis........
De hele avond zitten haken en dit is het resultaat:




Tja, en nu ga ik voor de poef.....

 

Liefs, Peet.

16 opmerkingen:

  1. Als je dit zo snel en zo mooi voor elkaar gekregen hebt, dan gaat een poef je zeker lukken! Succes!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Garen bij....Het Kruidvat ??? huhh, hoe verzinnen ze het, haha
    Maar het resultaat mag er wezen Peet !!
    Mooie kleuren ook.

    lieve groetjes
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk Peet.
    Moet toch ook maar eens bij het Kruitvat gaan kijken.
    Vind het ook wel leuk omm kussen van te maken.

    gr. anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk Petra, met bandjesgaren. Volgens mij is het echt in op dit moment, ik heb er al meer gezien.
    Heel veel succes met je kussen, het gaat vast lukken!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super gemaakt hoor! Dat gaat wel lekker snel op naald 10!
    Ik ben benieuwd naar je poef!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk zeg, je poef wordt vast net zo geweldig Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk, maar waar ga je je poef mee opvullen?
    Groet
    Joke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik las ergens dat je daarvoor heel goed een dun(geworden/verwassen) eenpersoons donzen dekbed kunt gebruiken. En aangezien ik er nog twee heb liggen...

      Verwijderen
  8. Leuke kleuren. En wat is die schaal goed gelukt. Ziet er stevig uit. Succes ermee en laat je het resultaat zien op je blog?

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. super leuk peet en dat gaat super snel denk ik wel hahahah nu je poef nog ben benieuwd ....fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Huh haaknaald 10 dat is appeltje eitje ;-)
    Die poef die komt er, zeker weten hahaha
    Suc6 we zien het resultaat wel verschijnen.
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Toevallig verleden week ook een bol gekocht.
    Ik had al met zpagetti gehaakt en was benieuwd of dit het zelfde effect had gaat wel lekker snel hé.

    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ben benieuwd hoor...eh kan ik die poefs ook gaan verkopen in onze winkel ???? hahahahaha!!...zie mijn post ;-)...liefs Ria...♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mijn ogen trekken ook steeds vaker naar deze mooie zpagetti, niks geen gepriegel maar lekker snel resultaat.
    Voorlopig zit ik alleen nog vast aan twee kleden die ik haak met naald 2.5 en dat schiet niet echt op.
    Veel haak plezier!
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die is leuk! Wat mooi is dat geworden zeg. Wou dat ik kon haken, maar helaas. Gelukkig gaat breien me wel goed af, dus dan daar maar crea mee zijn. Veel plezier verder met het maken van de poef! Ben benieuwd naar het resultaat.

    Liefs, Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een leuke nieuwe verslaving! Succes met je poef.

    Fijne dag. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen