woensdag 26 september 2012

Nieuwe woonkamer?


Heerlijk, even tijd voor mezelf genomen.....
En wat doe je dan?
Jawel, je gooit de hele kamer om.

Eettafel naar de achterkamer en zitgedeelte naar de voorkamer.
En allemaal nieuwe hoekjes maken.
Heeeeeeeerlijk!

Hier de foto's van de achterkamer:



 



 

                



 






 Ik ben er heel blij mee hoe het er nu uitziet.
Gistermiddag nog twee nieuwe (oude) lampen boven de tafel gehangen, maar die laat ik in een volgende post zien.

Volgende keer de voorkamer in beeld.

Liefs, Peet.




21 opmerkingen:

  1. Wauw Peet, dat ziet er allemaal weer heel gezellig uit. Leuk dat je voor en achter kan wisselen. Je sfeerhoekjes zijn prachtig.
    Fijn genieten ervan.
    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heerlijk sfeertje weer peet kaarsjes aan mmmmm prachtige spulletjes zie ik voorbij komen echt genietennnn .....wens je een fijne week maar dat gaat zeker lukken ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er weer pico bello uit...Leuk die pompoen op de stoel!

    Groet, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig als je gewoon de boel even helemaal om kunt gooien; dat kan in mijn kamertje helaas niet. Ziet er weer heel gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig ziet het er weer uit,lekker is dat hé alles verschuiven doe ik ook zo graag.

    Groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je bent flink aan het sjouwen geweest! Hier heb ik helaas niet echt de mogelijkheid om te hele boel om te gooien, maar dat lijkt mij erg leuk om zo nu en dan te doen! Je metamorfose is geslaagd hoor!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er allemaal weer heel gezellig uit.
    Lekker hé als je alles kan verschuiven.
    Ik heb er niet zo´n kamer voor, jammer.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk om te schuiven met meubels! Het ziet er prachtig uit, ben benieuwd naar de rest...

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Helemaal leuk Peet !!
    Wat heb je mooie spulletjes zeg, ik zou ook wel eens willen schuiven met de boel hier ;-) maar aangezien wij grote rubuuste meubels hebben.....nee gaat niet lukken hier ;-(

    Groetjes
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ziet het er mooi uit zeg, je bent druk geweest!

    Heerlijk he? als je zo even lekker kunt veranderen en schuiven!

    Lieve groet,
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk dat je zo'n huis hebt dat je de voor- en achterkant met elkaar kunt wisselen. Dan kun je nog eens schuiven en vernieuwen.
    Het ziet er weer mooi uit. En leuke nieuwe hoekjes.
    Je bent er druk mee geweest Petra!
    Mag ik je ook een uitnodigen bij mij te komen kijken?
    Een mooie avond!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ziet dat er weer mooi uit. Allemaal prachtige hoekjes met leuke spulletjes. Die combi op tafel is fantastisch met die terrine en letters.

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Meis wat heb je toch een heerlijk mooi huis !!...liefs Ria...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi Peet..♥
    Wat heb je het PRACHTIG gedaan en het ziet er heel gezellig uit ..♥
    Ik zelf vind het schuiven ook geweldig wahaha maar is ook veel werk..;))
    Lieve herfstgroetjes Gaby..♥

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oooo wat heerlijk is dat , lekker beginnen met rommelen, alles omgooien
    en nieuwe hoekjes maken. En dan genieten ..

    Heerlijk dat je het hier dan kunt delen, tenminste zo ervaar ik dat wel altijd.

    Geniet ervan en een fijne dag verder,
    hartelijke groet van Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is een heel karwei zo'n interne verhuizing maar wat staat het allemaal leuk zo bij je!
    Geniet ervan!
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat ziet er super mooi uit!
    Erg gezellig!
    Ha, bij mij valt weinig te schuiven.
    Ik heb maar een heel klein huiskamertje!
    Wel een grote woonkeuken!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heerlijk zo'n dagje voor jezelf en dan weer de ganse kamer op z'n kop :-)
    Het ziet er heel erg leuk uit, geniet ervan!

    Fijne middag
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nouh dat is een flinke klus om alles te "reorganiseren" maar het resultaat mag er wezen !!!
    Wat een gezellige en sfeervolle hoekjes :-)
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heerlijk hè zo lekker bezig zijn in eigen huis.....en dan woon je ineens weer 'nieuw'. Groots effect.
    Kom maar op met de volgende beelden.....zo sfeervol.

    Fijne avond

    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi! Ben helemaal weg van die grote vliegerskast.
    Groetjes,
    Geke

    BeantwoordenVerwijderen