dinsdag 23 oktober 2012


22 oktober j.l. is mijn zusje overleden aan een hartstilstand.

35 opmerkingen:

  1. Wat een vreselijk bericht, wat zullen jullie ontdaan zijn!! Ik wil jou en al haar nabestaanden condoleren met haar overlijden en enorm veel sterkte toewensen om dit verdriet te dragen!

    Een warme groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. LievePeet. Wat een ontzettend naar bericht. Wat zullen jullie overrompeld zijn en een vreselijke pijn voelen. Ik brand een kaarsje voor jullie en wens jullie heel sterkte toe.
    Lieve groet,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ohhh lieverd wat erg wens jullie heel veel sterkte toe van mij een hele dikke knuffel xxxx rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohh,wat is dit een vreselijk naar bericht...Lieve Petra ik wens je héél veel sterkte met dit ondragelijk verlies van je zus en ik wens jou en je familie heel veel sterkte toe....Wat moeten jullie ontdaan zijn en wat een verdriet, woorden schieten mij tekort ...
    Vele warme groeten...Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Peet nogmaals gecondoleerd.
    Ik zie nu in je bericht dat het je zusje is.
    Wat erg en zomaar weg ........

    Sterkte meid en ook de rest van de familie

    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gecondoleerd en heel veel sterkte in deze droevige tijd

    Groetjes Joke





    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
  7. Hier wordt een mens stil van.Heel veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gecondoleerd, ik wens jullie en de nabestaanden heel veel sterkte toe.

    Groet, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een afschuwelijk bericht.....hierbij wens ik jou/jullie héél veel sterkte toe voor nu en de tijd die komen gaat !!!
    Lieve groet,Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooo Peet...sorry ik heb er even geen woorden voor op dit moment....

    Denk aan je

    liefs
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gecondoleerd met dit vreselijke nieuws. Ik wens jou en je naasten heel veel sterkte toe de komende tijd. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. We komen ook hier weer door mam <3 uit het oog maar nooit uit het hart.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh....lieverd......wat een vreselijk bericht.......
    Woorden schieten tekort......niet te bevatten voor jullie vast en zeker......
    Heel veel sterkte met dit grote verlies. Denk aan je/jullie.
    En lief je dochter hierboven......idd.....ze leeft voort in jullie allen en zit voor altijd in jullie hart.

    Denk aan je.......

    Liefs en sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een afschuwelijk bericht, krijg het er koud van.
    Heel veel sterkte toegewenst voor jullie allemaal.
    Groet, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een vreselijk bericht. Gecondoleerd met het verlies van je zus. Ik wens jou en de nabestaanden heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.

    Lieve groet, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh wat een vreselijk bericht Petra. Ik wens jou en je familie heel veel kracht om dit verlies te verwerken.
    Heel veel sterkte!

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat moeilijk...hier zijn even geen woorden voor.....wat verschrikkelijk. Heel veel Kracht en sterkte!
    jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh wat erg, Petra. Heel veel sterkte voor jou en je familie!
    Lieve groet,
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dit wil je toch niet lezen...Peet wat vreselijk ...wat een enorm verlies......alle sterkte toegewenst voor jouw en je hele familie.....liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Peet ??..ik heb je geprobeerd te mailen ..maar krijg de mail terug....wil je mij even mailen??...wijenons@gmail.com..

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ach lieve schat, wat erg!!
    Ik wens je heel veel sterkte!!

    Knuffels, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lieve Peet, wat erg! Wat komt dit hard en onverwacht aan.
    Ik wens jou, en allen die jou en je zus lief en dierbaar zijn, heel veel sterkte en kracht om dit te dragen, de komende dagen en en in de toekomst.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  23. jeetje.. wat verschrikkelijk.. ik wens jou en je familie heel veel sterkte en kracht met dit zware verlies van je zus..

    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een akelig nieuws! Weet even niet wat ik moet zeggen. Ik wens jou en je naasten heel veel sterkte toe.

    Liefs,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat kan ik zeggen.
    Dit is niet te bevatten.
    Ik wens jou en al die je lief zijn veel sterkte met het verlies van jullie zus.
    Liefs, Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat vreselijk, ik wens jou en je familie heel veel sterkte toe!!!
    Liefs anja

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat vreselijk Peet. Ik wens jullie heel veel sterkte voor nu en voor de tijd die komen gaat. Ik ben er stil van. Liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen, wat is dit verschrikkelijk voor jullie.
    Heel veel sterkte.
    Liefs, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  29. JEETJE WAT EEN VRESELIJK BERICHT

    VIA DEZE WEG WIL IK JOU EN JE FAMILIE ENORM VEEL STERKTE EN KRACHT TOE WENSEN IN DEZE ENORM MOEILIJKE TIJD

    HEEEEEEEL VEEL STERKTE

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Las het net van je zus, wat vreselijk en ook nog zo onverwachts. Heel, heel veel sterkte! Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Jeetje wat een vreselijk verdrietig bericht; gecondoleerd en heel veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Woorden schieten te kort gecondoleerd met dit verlies ,wens jou en je familie heel veel sterkte !
    Lieve groet
    Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ach Petra, wat een verschrikkelijk bericht. Heel veel sterkte gewenst, voor jou en je familie. Ik hoop dat jullie troost vinden bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen