zaterdag 17 november 2012

Lotte

Hallo lieve allemaal,

Het valt niet mee om de draad weer op te pakken maar donderdagavond heb ik zo genoten...

Mijn dochter Lotte volgt de muziekopleiding aan De School voor de Kunsten in Groningen. Na lange tijd ziek thuis te hebben gezeten is ze dit jaar begonnen aan een vervolgstudie. En ze vindt het heerlijk!
En wij genieten!!!!!

Zo had ze afgelopen donderdag de presentatie van het project Nederlandstalige muziek, waarvoor ze o.a. nummers van Ramses Shaffy moest zingen. En ze hadden er wat moois van gemaakt. Een heerlijk optreden was het, waarbij ze het aanwezige publiek helemaal mee kregen.






Zelf heeft ze ook een blog trouwens.....
Hierop is ook nog een filmpje te zien!

En ik ben zo trots!!!!!!!!


Lieve groetjes, Peet.

16 opmerkingen:

  1. PEET, WAT EEN VERSCHRIKKELIJK NIEUWS HEB JIJ GEHAD ZEG!
    IK HEB HELAAS TE LAAT GELEZEN.
    MAAR IK WIL JE HEEL STERKTE EN WARMTE WENSEN DE KOMENDE TIJD.
    GENIET MAAR LEKKER VAN JE DOCHTER HAAR MOOIE GEZANG.

    STERKTE,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En natuurlijk ben je Trots Peet !!
    Je hebt ook een prachtige dochter,wat kun je blij zijn met je kinderen hé en dat bied ook weer troost meis....
    Ik zal haar blog ook even bekijken hoor,vast heel leuk.

    Heel veel liefs van mij

    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou ook apetrots zijn als mijn dochter zo mooi kon zingen hoor! Het is je trouwens van harte gegund dat je die avond zo genoten hebt, in deze verdrietige tijd heb je dat extra verdiend!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, je mag met recht trots op je dochter zijn hoor!! Ik ben al een tijdje volger van haar!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk! Jij mag echt naast je schoenen lopen hoor, super dat je dochter het zo leuk vindt en zo mooi zingt!
    (de onze studeerd ook in groningen..grappig)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, Peet! Ik lees net dat je zusje overleden is...wat vreselijk! Ik hoop dat jij en je familie er op den duur mee kunnen leven. Het is zo afschuwelijk als er iemand waar je zoveel van houdt, zo maar uit het leven verdwijnt... Sterkte toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tja meis het heeft tijd nodig...dat gaat niet zomaar hoor...duurt lang...neem die tijd ook hoeveel je nodig hebt.....zo moeilijk dat alles maar door gaat.....en jij wilt niet mee zeg maar.....ik geef je een dikke knuffel ....liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt alle reden om trots te zijn Peet! Wat zul je met een brok in je keel hebben zitten kijken. En volgens mij zit je dochter op die opleiding helemaal op haar plek. Prachtig hoor. En voor jou was die avond vast ook weer een lichtpuntje. Hoop dat er heeeeel veel gaan volgen. Alvast een fijne zondag.
    Lieve groet,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk zeg.
    Ziet er ook heel leuk uit.
    Fijn dat het weer een beetje beter gaat.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik kan me voorstellen dat je trots bent op je dochter, fijn dat je zo genoten hebt donderdag.

    Groetjes, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn Peet, dat je er zo van hebt kunnen genieten. Dan mag je echt trots zijn op je dochter. En was er in alle omstandigheden ook weer een lichtpuntje.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou Peet ik heb even geluisterd naar je dochter ""PRACHTIG""
    je kan met recht trots op haar zijn hoor!!! En het liedje wat ze zingt is helemaal mijn ding. Misschien volgend jaar the voice???
    Fijn dat je hier weer van hebt genoten.
    Nog een fijne avond lieve groet Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat zul jij trots zijn. Ik zou het in ieder geval wel zijn. Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fijn om een avond te genieten en je gedachten te verzetten! Met recht een trotse moeder.

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Peet, ik heb wat berichtjes gemist waaronder het verdrietige bericht van het overlijden van je zusje. Wat moet dat moeilijk zijn. Heel veel sterkte!!
    Fijn dat je toch hebt kunnen genieten van het optreden van je dochter. Dan ben je inderdaad trots als je kind stralend op een podium staat.
    Groetjes,
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ben vergeetachtig aan het worden. Ik blijk jouw eerdere berichtje wel gezien te hebben. Heb je in oktober ook sterkte gewenst. Heb ik vaker last van de laatste tijd.....vergeetachtigheid....

    BeantwoordenVerwijderen