donderdag 29 november 2012

Onderstaande katten zijn van mijn zus. Wij hebben ze uit nood in huis gehaald, maar kunnen ze niet houden vanwege ernstige allergie/astma van onze dochter.......
Noodkreet:
Wegens omstandigheden gratis af te halen in Eelde
(kunnen eventueel ook bezorgd worden):















Moshe, 12 jaar         en      
                                       
Mickey, 16 jaar





Smokey, 12 jaar

Wie heeft er nog een plekje voor een kat? Of twee, of misschien wel alledrie.......
Ze zijn lief, gezond, zindelijk, kunnen zowel binnen als buiten en zijn ook gewend aan honden.
Bel nu! ************

Of laat een berichtje achter....

7 opmerkingen:

  1. Ik hoop dat je een goed thuis voor deze dieren vindt!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wens je heel veel succes ermee, en hoop dat je snel een nieuw thuis vind voor deze lieve katjes.
    Lieve groet Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook ik hoop dat je een fijn thuis vind voor alle 3 de katers Peet. Helaas kan ik niks voor je betekenen. Ons hondje vraagt alle aandacht. Ze blijkt toch erger beschadigd te zijn dat het asiel ons liet geloven.


    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoop dat je een goed huis vind voor deze beestjes, Peet!
    Ik kan niets voor je betekenen, maar hoop dat het goed komt.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helaas ik heb ook geen goed nieuws voor je, met onze 4 katten is ons huis echt vol.
    Zo verdrietig dat om welke reden dan ook je afscheid moet nemen van huisdieren die aan hun leeftijd te zien al heel lang bij je zijn.
    Heel veel succes met het vinden van een liefdevol huis voor ze.
    Liefs, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoe graag ik het ook zou willen... ikzelf ben ook allergisch, heb ooit in het verleden ook katten weggegeven aan mensen die gingen samenwonen. Veel succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik hoop dat je heel snel een goed tehuis kan vinden voor de katten. Zelf ik sinds 2 maanden ook een kat die kwam aanlopen.
    sterkte ermee hoor,
    groeten Anneke

    BeantwoordenVerwijderen