vrijdag 2 november 2012

Van alles...


Allereerst bedankt voor jullie lieve reacties!
Dat doet een mens goed.
En al valt het niet mee, ik probeer de draad weer op te pakken.
Ook met het bloggen en de webwinkel.
Dat geeft me afleiding.

Vandaag even heerlijk foto's gemaakt van van alles en nog wat.







Allerlei leuke spulletjes die ik nog had staan voor de webwinkel.
Binnenkort zal ik ze plaatsen.
Ook wil ik een nieuwe categorie maken in de winkel: Kerst.


De winkel is inmiddels weer geopend en vandaag heb ik nog een paar pakketjes klaar gemaakt en afgeleverd op het postkantoor. Dus dat loopt ook weer.


Fijn weekend allemaal!

Liefs, Peet.

17 opmerkingen:

  1. Knap hoor dat je de draad weer probeert op te pakken. Hoe moeilijk het ook is. Heel veel sterkte Petra. Ik denk aan je. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je afleiding hebt aan je webwinkel en het bloggen. Sterkte hoor, en neem vooral je tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap van je!! Ik had je vorige post gemist, wat erg, ik begrijp hoe je haar zult missen. Mijn zussen zijn ook mijn beste vriendinnen. Heel veel sterkte lieve groet Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zal nog een tijd duren voordat het een plek heeft gevonden en misschien zal het wel nooit helemaal de juiste plek krijgen....zo'n groot verlies........
    Je hebt weer mooie spulletjes in beeld gebracht.....

    Sterkte en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hee Peet,wat zal het moeilijk zijn zonder je lieve zus/vriendin....
    Als je zoveel samen doet is het gemis heel groot en dan is afleiding heel welkom hé.
    Fijn dat je dit kunt vinden in je Webwinkel en het Bloggen,even alles van je af kunnen schrijven is altijd fijn.
    Ik denk regelmatig aan je..ja dat gaat dan zo hé...

    Ik hoop dat je toch een klein beetje van alles kunt genieten Peet.

    lieve groetjes
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Peet,

    Goed dat je weer 'aan de blog' bent. Ik miste je blogs, al kan ik me goed voorstellen dat je daar even geen zin in hebt. De nieuwe spullen zien er mooi uit, vooral die kan en het boekje. Sterkte.

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het zal niet meevallen, maar ik vind het knap dat je toch weer verder gaat. Aan de andere kant gaat het leven ook gewoon door, of je dat nu wel of niet zou willen. Je zus en alle mooie herinneringen die je aan haar hebt, dat zit diep van binnen en raak je nooit meer kwijt, wat je ook doet en waar je ook gaat!!

    Goed weekend. Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Doe het heel rustig aan....neem je tijd en doe het vooral rustig aan neem je tijd....dat is het belangrijkste.....dit is niet met een weekje weg of over.....tijd heelt de wonden .....neem die ook....liefs leverd...xxx....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat erg..ik heb het helemaal gemist, dat je zusje overleden is.
    Wat vreselijk, zo onverwacht, meisje wat moet je een vreselijk verdriet hebben, je zusje en dan ook nog je vriendinnetje..sterkte..
    En misschien is het voor jou goed, dat je weer wat gat bloggen enzo, wat afleiding.. je kannetje op de bovenste foto vind ik super mooi, jij weet altijd zulke leuke dingen te vinden..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo naamgenootje,

    Afleiding kan wonderen doen in zo'n moeilijke tijd als deze en ik vind het fijn weer een blog van je te zien. Sterkte en geef het tijd.


    Lieve groet,

    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn dat je er weer bent!!
    Wat een mooie spuitwaterfles heb je staan.
    Fijn weekend en lieve groet Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het zal nog moeilijk genoeg zijn Petra, maar dapper dat je de draad weer oppakt.
    Je hebt mooie sfeerfoto's gemaakt.
    Veel sterkte!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wát ontzettend dapper dat je de draad weer hebt opgepakt.
    Mooie spulletjes laat je hier zien ...
    Nogmaals veel sterkte gewenst. Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat goed van je dat je de draad weer opgepakt hebt, niets overhaasten hoor.. neem je tijd hiervoor!

    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja het geijkte antwoord is altijd; Het leven gaat door!
    Dat is ook zo, maar lieverd soms valt dat niet mee!
    Gelukkig vind je genoeg afleiding!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie foto's! Ik ben helemaal weg van doe oude garde. Sterkte met het oppakken van de draad.

    groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lees nu pas het bericht dat je zusje is overleden... ik wil je heel veel sterkte wensen bij dit grote verlies! Fijn dat je wat afleiding kunt vinden in het bloggen en je webwinkel.

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen