vrijdag 7 december 2012

Goed nieuws!

Hallo allemaal!

Ook de laatste van de drie katten van mijn zusje heeft een nieuw baasje gekregen.
Gistermorgen kwamen er mensen kennismaken met Moshe .......
en ze waren meteen verkocht.
Hij is meteen meegenomen naar zijn nieuwe huis en zo is alleen Smokey nog hier.
Die wordt dinsdag opgehaald.
Wat zal het dan stil worden in huis.
Want ook al doe je nog zo hard je best, je gaat je toch aan ze hechten.
En zeg nou zelf, dit is toch niet te weerstaan?






Vanmiddag ook de eerste kerstsdecoraties aangebracht.


 Een mooie kerstster van de Ikea en twee kleine kerstboompjes van de supermarkt.


Mijn rendier " ingelijst"(hij wordt nog even kerstig aangekleed hoor).

 Verder even heel hard bezig geweest met schoonmaak- en opruimklussen. Dat schiet er de laatste tijd nogal eens bij in omdat ik het nogal druk heb met het e.e.a... Maar ach er zijn ergere dingen.

Dit weekend volgt er hopelijk meer kerstsfeer...
Krijg zoveel inspiratie door alle mooie blogberichten over kerst. Moeilijk om het dan een beetje binnen de perken te houden terwijl ik dat juist wel graag wil. Niet te veel, niet te vol, maar wel sfeervol en vooral veel licht!

Tot gauw!
Liefs, Peet.


12 opmerkingen:

  1. Fijn dat het allemaal goed is gekomen met de poezen. Je eerste kerst decoratie ziet er gezellig uit. Hier ben ik redelijk los gegaan. Het is mijn eerste kerst huis, dus ik vind het helemaal geweldig. Fijn weekend Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig maar dat ze nu allemaal voor de kerst een goed thuis hebben gevonden, dat is voor jou ook een hele zorg minder. Mooie kerstversieringen, ik wil het ook rusitg houden al vind ik dat ook nog wel eens lastig :)!

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat ze alle drie zo snel geplaatst zijn.
    Fijn weekend.
    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn zeg....en knap hoor dat je zo lekker bezig bent.....pffff...ik heb nu nog moeite .....liefs Ria....xxx....fijn weekend.x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heerlijkdat ook deze een plekje heeft ook je kerstversieringen krijgen al een plekje leuk hoor een leuke bel om de hert zijn nek is wel leuk hahahaha heb ik weer he zie dat dan gelijk weer hangen ..... wens je veel versier plezier gaat zeker lukken ..... lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. We duiken zo van Sinterklaas de kerstsfeer in. Als het al niet door de blogs kwam, dan toch van dat prachtige pak sneeuw. Ik ben blij dat je goede huizen hebt gevonden voor de poezen. Da's fijn. Veel plezier met het kerstversieren. Ik ben benieuwd naar het vervolg.

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat alle drie de poezen nu een nieuw huis hebben.
    En nu na Sinterklaas direct een heel winterse sfeer wat prikkelt tot de kerstversiering. Veel plezier ermee!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat fijn dat de poezen een thuis hebben gevonden en de kerst begint ook al bij jou gezellig hoor. Groetjes. Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat fijn dat ze nu allemaal een thuis hebben gevonden....
    Geeft je vast een goed gevoel dat ze allemaal een goede plek hebben.......
    Smokey is een schatje...kan me voorstellen dat je haar moeilijk kunt missen.....
    En heerlijk al een beetje kerst bij je.....sfeervol.

    Fijn weekend

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is fijn dat ze een goed plekje gevonden hebben.
    Lieve groet, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat fijn om te lezen dat je voor alle drie de katten een nieuw huis hebt gevonden. Negen jaar geleden kregen wij voor drie weken een 6 maanden oude poes te logeren en na die weken nam ik met een brok in mijn keel weer afscheid van haar toen haar baasje haar kwam halen. Nog geen week later belde het baasje mij weer op dat de poes de hele dag bij de voordeur stond te mouwen en het zichtbaar niet naar haar zin meer had, of wij de poes wilde hebben... ik wist niet hoe snel ik ja moest zeggen. Poes werd gebracht, liep een rondje door de kamer draaide een rondje op de bank en ging zeer tevreden liggen maffen op de bank, Nina heet ze en ze ligt nu weer naast me op de bank. Het grappige is dat haar eerste baasje haar ook Smokey had genoemd haha.
    Fijn weekend en veel plezier met je voorbereidingen voor de kerst.
    Liefs, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt heel fijn dat al de poesjes een nieuw huis hebben gevonden!
    Zeker omdat het al wat oudere poezen zijn is het zo moeilijk om een goed thuis voor ze te vinden. Het ga ze goed.
    Lieve groet,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen