donderdag 20 december 2012

Kerstboom en ballen....


Eindelijk wat foto's van onze kerstboom!
Dit jaar heb ik gekozen voor een vrolijke boom.
Dus naast oude zilveren en witte ballen ook vrolijk gekleurde nieuwe ballen en versieringen.







Aan de oude spiegel hangen berkentakken met mooie oude ballen.





En gisteren vond ik bij de kringloop nog dit oude kerstmannetje, zo mooi!



Nog 1 dag en dan begint de kerstvakantie......eindelijk!
Tijd om eens even een beetje bij te tanken, wat afstand te nemen van het e.e.a., maar ook om weer eens een beetje te gaan genieten van de mooie dingen in het leven, zoals mijn gezin!

Liefs, Peet. 


11 opmerkingen:

  1. Wat een leuke gezellige kerstboom.
    Leuk al die kleurtjes.

    Fijne Kerstdagen.
    en een
    Gelukkig nieuwjaar.

    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige boom zeg !!...geniet van deze dagen...liefs van mij...nog 4 dagen...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is inderdaad een kleurrijke boom! Een heerlijk vooruitzicht dat je morgenmiddag vakantie krijgt, dat kun je na de afgelopen maanden ook wel gebruiken.

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig geworden. Je zou denken dat zo'n boom vol kleurtjes te druk zou zijn, maar dat valt eigenlijk reuze mee. Met een rustige omgeving erbij is het verrassend mooi. Die berkentakken vallen fraai. Maar dat witte engeltje voor die andere spiegel is ook lief. En dat hertje... en die kerstman...
    Ik wens je een hele fijne kerstvakantie en feestdagen toe.

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi die tak, een heel fijne vakantie voor jou.
    Groetjes,
    Geke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wens je een fijne vakantie gezellige kerstdagen en een goed en gezond 2013 toe.

    Lieve groet, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is het gezellig bij je!
    Leuk je gekleurde boom!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kleurrijke boom !!!
    en dat kerstmannetje wow wát een vondst :-)
    Een hele fijne vakantie, een sfeervolle kerst
    en alle goeds voor 2013
    Lekker GENIETEN de komende weken. Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gezelligheid en een prachtige boom .Ik wens jou hele fijne kerstdagen en een gezond en liefdevol 2013 !
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat wordt een gezellige en kleurrijke kerst ;)

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gezellig en vrolijke kleuren :-)

    Ik wens jullie een hele fijne kerst en een creatief 2013.


    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen