maandag 3 december 2012

Kerst/katten

Hallo allemaal!

Hebben jullie er ook zo'n zin in?
Je huis in kerstsfeer brengen...........
Ik ben voorzichtig aan begonnen. 
De foto's volgen nog. 
Deze zijn van vorig jaar:





Het is ook even uitproberen wat kan en wat niet kan met de katten.

Een half uurtje geleden is Mickey, de oudste van het stel, opgehaald. 
Hij gaat bij een oude dame wonen, die graag nog een beetje gezelschap wil op haar oude dag.
Lief he? 

Smokey, de grijze, wordt over een weekje opgehaald.
Hij gaat op het platteland wonen. Zijn nieuwe bazinnetje heeft al een kat(een ouwetje), kippen en konijnen.
Een gezellige beestenboel, waar hij erg welkom is.


Nu Moshe nog... Maar ik heb zo'n idee dat ook die binnenkort wel een nieuw tehuis gaat vinden.

Het valt niet mee om afstand te doen, maar het kan helaas niet anders.
En als ik dan zie waar ze heen gaan, ben ik alleen maar heel erg blij en dankbaar!

Liefs, Peet.

15 opmerkingen:

  1. MOOIE KERSTSFEER VAN VORIG JAAR!

    IK DENK DAT JE LAATSTE KITTEN OOK WEL EEN HUISJE HEEFT VOOR HET EINDE VAN HET JAAR.

    FIJNE DAG,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig maar dat je voor twee poezen al een goed thuis gevonden hebt! Hier komt na woensdag ook kerstsfeer in huis hoor, ik zag net toen ik in de keuken stond dat bij de nieuwe (bejaarde) overburen de boom al staat ;)! Zo wordt het de komende weken steeds gezelliger.

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. M'n zus had zaterdag een jack russel van 5 jaar opgehaald bij een stel dat pas een baby gekregen had. De baby is allergisch en nu moest de hond weg. Ze hebben hem gister alweer terug gebracht, want hij bat de kids. Dit is veel beter, dat ze als jonkies al in een gezin geplaatst worden. Doet toch wel een beetje zeer hè?? Gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben blij dat ze een goed huis hebben gevonden......en knap hoor dat je het over de kerstsfeer hebt.....hier staat het ook...en eigenlijk nog minder dan andere jaren.....van mij hoeft het niet zo.....maar wat er nu staat ben ik tevreden mee.....liefs enne gaat het een beetje met je ???...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat de katten toch een goed huis krijgen!
    Ik ben ook al een klein beetje met kerst begonnen, maar ik houd het altijd sober, niet veel.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk, die kerstfoto's. Ik ben benieuwd wat voor moois je dit jaar gaat maken. Ik doe in ieder geval leuke ideetjes op bij jou!!
    Groetjes,
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De foto's van vorig jaar zien er veelbelovend uit, ben benieuwd wat het dit jaar wordt...

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat fijn dat je al goede plekjes voor 2 van je poesjes hebt gevonden... en nee, ik heb nog geen zin in kerstsfeer, maar dat heeft meer met druk te maken..
    Bij jou zag het er vorig jaar tenminste wel erg mooi uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super dat jullie al 2 poezen hebben kunnen plaatsen. Nu de derde nog en dan hebben ze hopelijk allemaal een goed huis met een gouden mandje. Door de foto's van vorig jaar kom je al goed in de kerstsfeer.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik moet er niet aan denken ons huisdier (bij ons een hondje) weg te moeten doen....vreselijk! Het is wel fijn dat katten een fijn nieuw thuis krijgen en dat al zo snel.

    Je kerstversiering ziet er schitterend uit!


    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gezellig! Ik wacht nog even tot Sinterklaas officieel het land uit is, en dan ga ik ons huis ook in kerstsfeer brengen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijn dat er weer nieuwe baasjes gevonden zijn voor de poezen .En je hebt er al een heel gezellig kerstsfeertje gemaakt !
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat fijn dat je poezen een fijn huis hebben gevonden!
    Ik ben erg benieuwd naar je Kerst versieringen! Die van vorig jaar
    mogen er ook zijn!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat heerlijk peet dat de katten een plekje krijgen waar ze hun oude dag kunnen uit zitten zo kan er weer wat rust in je huis komen , ben benieuwd hoe je huisje er straks uit gaat zien ....wens je een fijn weekend lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijk dat de katten van je zus al bijna allemaal een goed plekje hebben gekregen.
    Dat is veel waard dat je weet dat ze het goed krijgen.
    Ja heerlijk is dat he lekker kersttuttelen met gezellige hoekjes maken.
    Fijn weekend.
    Liefs gerda

    BeantwoordenVerwijderen