woensdag 12 december 2012

Kerstsfeer


Terwijl de slingers van de verjaardag van zoonlief (gisteren 15 geworden!) nog hangen, toch al wat kersthoekjes gemaakt.


 



Rudolph heeft een kerstkrans gekregen:


 




De side-table met de lichtjes...



                                                

Voor in de vensterbank o.a. dit tafereeltje onder een stolp: 

 

Jezus voorzien van vleugels....


En een klein boompje in een zinken emmer:



Vanavond maar eens even op zoek naar een mooie boom......

Liefs, Peet.

14 opmerkingen:

  1. Mooi!!! Ik vind die kleine boompjes die je nu veel ziet echt heel leuk...
    En Jesus met vleugels...ziet er ook apart uit :)
    Maar het mooist vind ik de 'kerststal' onder die stolp...dat ga ik ook doen denk ik, vind dat mooier dan zo'traditionele kerststal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er heel gezellig uit bij jou thuis, al helemaal in kerstsfeer.
    Succes met een boom uitkiezen, groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er erg mooi en sfeervol uit zeg. Je rudolf vind ik ook geweldig. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er gezellig uit bij je,nog van harte gefeliciteerd met je zoon,fijne avond,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog van harte met je zoon. Het ziet er heel gezellig en sfeervol uit bij je.
    liefs, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd met je zoon, hij is een ruime maand jonger dan mijn jongste dochter...we liepen in dezelfde maanden met een bolle buik ;)!

    Ik vind Rudolf erg leuk, manlief houdt er niet van, anders had ik er denk ik al lang ergens één in huis gehad! Ook je andere versieringen zijn sfeervol!

    Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er allemaal leuk uit hoor...liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gezellig Petra!
    En van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gezellige kerstsfeer leuke sjablonen heb je staan.

    Groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nog van harte gefeliciteerd met je zoon!
    En wat heb je alles weer gezellig gemaakt!
    Die eland aan de wand vind ik helemaal geweldig!!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Rudolf in stijl, leuk! Enne gefeliciteerd nog met je puberzoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd hoor met je zoon, onze jongste zoon is deze week 7 geworden (waar blijft de tijd?). Ziet er supergezellig uit hoor. Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gezellig! en natuurlijk ook nog gefeliciteerd met jullie zoon's verjaardag.

    Lieve groet en hele fijne feestdagen,

    Petra

    BeantwoordenVerwijderen