vrijdag 25 januari 2013

Spannend......

Zoals beloofd, een update omtrent het huizen-gebeuren.
Na een paar spannende dagen, volgend op het bezoek van "de andere partij", kregen we te horen dat er ook van hun kant belangstelling was voor een ruil.
Daarop besloten wij contact te zoeken met onze hypotheekadviseur en onze makelaar.
Zo kregen we een goed beeld van de financiële kant van de zaak.
Vandaag is er een bod uitgebracht door onze makelaar.
En nu is het dus weer spannend........

Ondertussen maken we het hier nog maar weer eens extra gezellig....
Met wat bolletjes:



En een leuk klein houten bakje/dienblaadje:


Maar hij, onze Bono, is er in ieder geval al helemaal klaar voor:


Zodra ik nieuws heb, laat ik het jullie wel weten.

Ik wens jullie allemaal een fijn weekend!

Liefs, Peet.


16 opmerkingen:

  1. Spannend hoor heel veel succes .

    Groetjes. Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spannend allemaal Peet, ik zal voor je duimen dat alles goed uitpakt en och....wat een lieverd die Bono.
    Fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh wat spannend Peet! ook ik blijf voor jullie duimen!

    fijn weekend,
    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat lijkt me echt een zenuwentoestand, want je wil het zo graag. Ik ga voor jullie duimen, ik wens jullie heel veel succes!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik leef met je mee Petra! Het is spannend allemaal. Ik hoop voor jullie dat het goed uitpakt.
    En wat zijn poezen af en toe wonderlijke en leuke dieren!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat spannend zeg, ik duim voor jullie.
    Fijn weekend groet, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Spannend! Ik hoop dat het allemaal doorgaat...

    Fijn weekend. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zeker spannend, duimen maar :) Geniet van het weekend, lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Och die Bono is zeker bang dat jullie hem vergeten. Hij is verhuisklaar.
    Ik hoop van harte dat alles doorgaat zoals jullie het wensen en dat het niet te lang duurt allemaal.
    Fijn weekend Peet! Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oef, wat spannend!
    Succes hoor!

    Fijne zondag!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Klinkt goed Petra! Wordt alleen nog een lange zit in die doos voor Bono ;-)
    Ben benieuwd naar de eerste foto's van jullie aanstaande nieuwe huis.
    Succes!
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Spannende ontwikkelingen , ik ga voor jullie duimen dat het allemaal gaat zoals jullie graag willen .

    Fijne avond verder, hartelijke groet van Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik hoop dat alles goed verloopt succes!
    Bedankt voor je lieve reactie op mijn blog.
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Spannend dus voor jullie, ik ben benieuwd wat de uitkomst zal worden.
    Ik herken dit dat in dozen klimmen als ze ergens staan, onze katers staan ook altijd als eerste vooraan als ik weer een doos met spulletjes binnen krijg, hihi.
    Succes met wachten, het wachten op hopelijk een mooie uitkomst.
    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Spannend Peet....ik hoop dat het zo gaat verlopen zoals jullie dat voor ogen hebben....
    En wat lief zoals Bono in de doos zit....hij is al klaar voor vertrek ;-)
    Fijn weekend!
    Lieve groetjes,
    Hanny

    BeantwoordenVerwijderen