woensdag 16 januari 2013

Van alles wat

Hallo allemaal!

De laatste weken ben ik helaas weinig aan bloggen toegekomen.
Ik heb bijna geen berichtjes geplaatst en bijna nergens reacties achtergelaten.
En niet omdat ik dat niet wilde hoor!
Ik kwam er gewoon niet aan toe........

Ik ben erg druk geweest met allerlei niet zo leuke dingen, maar dat is nu bijna afgerond.
Terugkijkend op het e.a.a. geeft het me wel een voldaan gevoel en dat is het belangrijkst.

Daarnaast ben ik druk geweest met iets wat heel leuk kan worden, als het een beetje meezit tenminste.
En dat laatste gaat over een ander huis.
Zoals jullie misschien weten zijn we hier ruim anderhalf jaar geleden komen wonen, na een min of meer gedwongen verhuizing. Dit had te maken met de gezondheid van onze dochter. 
Onze dochter is inmiddels een stuk gezonder, dus dat is de moeite waard geweest. 

Maar.....
Thuis voelen we ons hier niet, en dat gaat ook niet meer gebeuren. Dat was ook nooit de opzet. Het was de bedoeling om hier een paar jaar te gaan wonen en dan rustig uit te kijken naar een huis en een buurt dat beter bij ons past. En dat huis hebben we inmiddels gevonden.
Maar ja, in deze tijd een ander huis kopen en je eigen huis verkopen valt niet mee.
Maar misschien kan er een woningruil plaats vinden.
Vanmorgen zijn de verkopers van ons droomhuis bij ons wezen kijken........
En nu maar duimen!
Duimen jullie met me mee?


Ik hou jullie op de hoogte............


Ook mijn webwinkeltje is eindelijk weer eens bijgewerkt.
Ik heb heel veel artikelen afgeprijsd, dus neem even een kijkje!


Ook zag ik dat ik al 102 volgers heb!!!!
Tijd voor een give-away dus.
Daar kom ik binnenkort nog op terug.
Wel wil ik even kwijt dat ik daar best wel trots op ben.
Jullie lieve en leuke reacties doen me altijd zo goed. Bedankt daarvoor!


En nu... even bijkomen van alle drukte.

Liefs, Peet.


21 opmerkingen:

  1. Welkom terug en wat leuk voor jullie ik ga duimen hoor ik weet hoe moeilijk het is je huis te verkopen ook wij willen een ander huis hebben maar durven het niet aan omdat het zo moeilijk is je huis kwijt te raken .....duim voor jullie en hoop dat jullie wens waar gemaakt word ..... wens je een fijne week toe lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop dat de woningruil erin zit zeg. dat zou wel geweldig zijn. Ik hoop dat jullie een geweldige week hebben Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat jammer dat het jaar voor jullie door allerlei omstandigheden zo slecht is begonnen Peet, maar gelukkig gaat het nu wat beter en ook met de gezondheid van je dochter, wat heerlijk meis.
    Woningruil zou in deze tijd een ideale oplossing zijn, ik zal voor je duimen.
    Bedankt voor je reactie op mijn blog.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Spannend Peet!
    Ik hoop dat de huizenruil door gaat zodat je je daar thuis kan gaan voelen en er jullie huis van kan maken.
    *DUIM* *DUIM*
    Ik ga je vanaf nu volgen want vind je blog zo leuk...
    Tot gauw weer!
    Groetjes Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Spannend zeg, ik hoop voor jullie dat het doorgaat ik zal voor je duimen :)

    Groet, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Spannend allemaal weer.
    ik duim voor jullie.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Natuurlijk ga ik voor jullie duimen, want dit stekkie ziet er geweldig uit! Daar zou ik ook wel mee willen ruilen, maar ja...dan kaap ik het voor jullie neus vandaan en dat wil ik niet op mijn geweten hebben hihi. Spannend hoor!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Spannend hoor! Ik zal voor jullie duimen!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig huis zeg!! Ik ga voor je duimen hoor!!
    Veel succes lieve groet Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat klinkt spannend allemaal...we duimen hoor...en kom gezellig weer eens langs! Fijne week verder en succes! Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat ziet er heel mooi uit! En nu maar hopen...

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat ziet er goed uit. Spannend zo. Ik ga even in je winkel kijken :-)
    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Veel succes met het huis... spannend!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Spannend allemaal hopelijk gaat de woningruil door succes !
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fijn dat je goedkunt terugkijken op de "dingen" die je hebt gedaan. En wat een goed nieuws dat jullie misschien gaan verhuizen. Ik ga duimen dat het doorgaat.
    Fijn weekend alvast. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi, Maar Eelde is toch best leuk....?
    Geen idee waar dit "nieuwe" huis is maar het zien er goed uit!
    Hopen dat het lukt.....
    Groetjes vanuit Buinen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoop dat het allemaal lukt, want in een omgeving wonen waar je je niet lekker voelt, lijkt me echt niet leuk. Fijn weekend, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Spannend... wel een ideale oplossing! Ben benieuwd hoe het afloopt!

    Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh spannend! Succes ik hoop dat het lukt voor jullie en dat het weer een beetje gaat met je ;) Duimen voor de woningruil !
    Lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hey Peet..
    O gelukkig is het bij jou ook zo..Stom dat je dr gewoon niet aan toekomt hè..maar we zijn weer van de partij. Ik duim voor je dat het allemaal doorgaat. Het zou niet gek zijn als je zo van woning kan wisselen. En wat fijn voor jullie dat het met de gezondheid van je meisje een stuk beter gaat!
    Fijne dag en lieve groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  21. tuurlijk duim ik voor je, ik hoop dat het gaat lukken!!
    heel veel succes!!

    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen