maandag 4 februari 2013

Goed nieuws!


Ja!!!!!!!
We gaan binnenkort verhuizen, de ruil gaat door!



De details moeten nog geregeld worden, maar de koop gaat door. We zijn het eens geworden over de prijs.
Nu nog een datum. Gedacht wordt aan 1 april, en nee, dat is geen grap!
Snel al he?

Dit wordt mijn keuken........

Heb er erg veel zin in, al is er voor die tijd nog wel heel wat werk te verzetten.
Ik moet echt enorm gaan opruimen. Niet dat het hier in huis nou zo'n zootje is hoor.....
Maar ik heb in de loop der jaren erg veel spullen verzameld en wil dit niet allemaal met me mee zeulen naar ons nieuwe huis. Ik wil graag enigszins met een "schone lei" beginnen.
Dus zal er binnenkort wel het e.e.a. in mijn webwinkeltje te koop worden aangeboden.
Uiteraard voor kleine prijsjes, zo helpen we elkaar, nietwaar? Hihi....

De winkel is trouwens net weer bijgevuld.



Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs, Peet.

20 opmerkingen:

  1. Wat een mooi huis zeg , gefeliciteerd hoor !!

    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd.
    Wat leuk voor je.

    gr, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig huis Peet...zo mooi !!...ben blij voor jullie...liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd, wat spannend.

    Groetjes Sot & Tof

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig zeg, wat een mooi plekje. Daar hebben jullie enorm mee geboft! Van HARTE gefeliciteerd!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi vooruitzicht! Geniet van de voorbereidingen voor de verhuizing.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeetje wat een supermooi huis krijg je, heerlijk vooruitzicht om het in te richten, en je keuken die ziet er supermooi uit.

    Proficiat met je nieuwe huis
    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi huis zeg spannend! gefeliciteerd.
    Groetjes, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. pffff me duimen waren blauw hahahah van harte gefeliciteerd super nieuws hoor en nu gauw aan de ruim en inpakken maar .... ennne we willen er alles van weten ahahahaha ...fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een goed nieuws Peet gefeliciteerd!Leuk huis en de keuken ziet er ook veel belovend uit.
    Maar waar laat je je spullen dan als je van huis ruilt, ja dat ben ik weer denk aan de praktische dingen ;-))
    Succes met ruimen!
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fantastisch, dat is goed nieuws. Die keuken is echt helemaal geweldig. Gefeliciteerd!
    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd! Mooie keuken krijg je :)

    Groetjes,
    Thara

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk huis + keuken krijgen jullie.....van harte gefeliciteerd en wens jullie hierbij alvast héél veel geluk op jullie nieuwe stekje !!
    Lieve groet,Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gaaaaaaaf dat het toch doorgaat, je had je er zo op verheugd. En dan begint het nu, uitzoeken, opruimen, weggooien (?). Maar ook wel lekker, helemaal opnieuw beginnen en inrichten. Gaaf. Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Peet, wat krijg jij een mooi huis zeg, en die keuken...... Geweldig, gefeliciteerd!!

    Groetjes en een fijne dag!
    Patries

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat is fijn zeg! gefeliciteerd! leuk om weer nieuwe plannen te maken...ben benieuwd hoor!Lieve groet, jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Petra, bedankt voor je berichtje, erg leuk!
    Kwam ook even bij jou langs; ik ga je volgen.
    Gefeliciteerd met de huizenruil! Heel veel succes
    met alles wat komen gaat. Liefs Lindy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd! Altijd leuk een nieuwe uitdaging.

    Fijne dag. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw, wat een mooi plekje en heerlijk huis!
    Gefeliciteerd..
    Heerlijk om schoon schip te maken en alles wat je niet mee wilt nemen uit te zoeken.. scheelt weer tillen tijdens de verhuizing..
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. viavia kom ik op je blog en net of ik een post lees van mezelf van vorig jaar :))...zelf zijn we van Brabant verhuisd naar Zuid-Holland, kleine 7 maanden geleden. Wat een prachtige keuken :))
    Succes met ruimen en de verhuis...ohja ik ga je volgen
    fijn weekend
    grtzz Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen