zaterdag 23 februari 2013

Grrrr

Ik heb zo'n zin in de lente!!!!!

Even wat plaatjes uit de oude doos:

















Nog steeds geen zekerheid over de huizenruil.......
Hebben wij eindelijk duidelijkheid over onze financiele mogelijkheden, gooien zij opeens de hakken in het zand! Hebben bijna de hele voorjaarsvakantie zitten wachten op een afspraak om nog een laatste keer te mogen kijken om maten e.d. op te nemen, krijgen we op de laatste dag van de week te horen dat ze toch nog eens willen overleggen of het wel moet doorgaan........grrrrr.
Advies van de makelaar: wacht maar even rustig af.

HOEZO RUSTIG?

Ik wil verhuizen!

Zodra ik meer weet laat ik het jullie weten.
Voor nu: Fijne zondag!

Liefs, Peet.


18 opmerkingen:

  1. En als je die heerlijke bossen bloemen ziet staan, krijg je helemaal zin in de lente.

    Doei Doei Greet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je welvoor die vrolijke en kleurige plaatjes...heb ik echt nodig :)
    En wat een gedoe allemaal met je huis...daar wordt je denk ik ook af en toe niet vrolijk van

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige schaal waar dat 'nestje' eieren op ligt. En ook die kleuren... je wilt lente en nu sneeuwt het weer. Ik hoop dat het goed komt met je eigen nieuwe nest. Sterkte met het wachten. Kan me de titel van je blogpost goed voorstellen.
    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He jakkes (af) wachten en afhankelijk zijn van andermans beslissing is niet leuk, dan kan je maar beter weten waar je aan toe bent. Ik hoop voor jullie dat het toch nog allemaal gaat lukken!
    Liefs,
    Tina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohh, wat balen...je zou toch denken dat ze stap twee ook zetten als stap één is gedaan. Maar blijkbaar werkt dat niet voor iedereen zo. Ik ga voor jullie duimen hoor!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk....ben zo aan de lente toe......deze beelden had ik net nodig...
    Heb je woning ruil gemist......waar zou je gaan wonen dan?
    Nu maar duimen dat het nog door gaat......

    lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tja als je nu naar buiten kijkt geen lente te bekennen ,maar bij jou mooie plaatjes ben ik er ook wel aan toe .Jammer dat de woningruil nog niet door gaat ik zal duimen voor je !
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is fijn zeg als ze zich op het laatste moment bedenken. Hadden ze beter eerder goed moeten nadenken. Jullie hebben toch ook plannen gemaakt... Hmm ik hoop zo dat het doorgaat voor jullie. Dat heb je wel verdiend. Ik ga duimen hoor. En van je foto's word ik vrolijk.
    Liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou er ligt hier WEER sneeuw niets gen lente dus
    Waardeloos
    Jeetje wat een domper als de verhuizing ineens niet doorgaat ,afwachten maar dan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie lente plaatjes! Wat vervelend dat je moet wachten zeg... Spannend!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat vervelend Peet! Daar zit je nu toch niet meer op te wachten. Zit je al plannen te maken en gaat het ineens niet door.
    Ik hoop nog op een goeie ommekeer!
    En je foto's doen verlangen naar de lente terwijl de sneeuw hier gestaag naar beneden komt.
    geduld gewenst!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is dat balen en wat duurt het wachten dan lang, vooral als je er zo je zinnen op heb gezet.
    Ik geniet even van al die mooie voorjaarsplaatjes en het vleugje Paas.
    Wat een heerlijke sfeer.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. O, ja ook ik verlang naar de lente!
    Zo wordt je geduld aardig op de proef gesteld ..... Ik hoop op positief bericht voor jullie.
    Dank je wel voor je leuke enthousiaste reactie bij mij.

    Liefs,
    Yet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ooo, zulke dingen kan ik ook zo kwaad om worden, dingen waar je geen controle over hebt, grrrrr. Sterkte met het wachten, groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat vervelend! hopelijk komt alles op zijn pootjes terecht.
    Het voorjaar begint te kriebelen hè
    Volgens mij heeft bijna iedereen genoeg van de winter ;-)
    Nog heel even ...
    Ik duim voor een goede afloop! Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat is wel een tegenvaller... hoop voor jullie dat het als nog doorgaat!

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Peet, hier is Peetje, haha. Volgens mij hebben we allemaal de winter-wil-maar-niet-oprotten-blues. Nu wil zo'n tegenvaller als jij hebt gekregen, ook niet echt helpen. Hopelijk krijgen jullie snel duidelijkheid, want dat afwachten wat anderen misschien wel of niet doen......inderdaad: Grrr! We hopen met je mee!
    Ben heel blij dat je gezellig bij mijn blog komt kijken, welkom!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen