zaterdag 16 maart 2013

Buffetkast

Hallo allemaal!

Sinds een poosje ben ik in het bezit van een mooie oude buffetkast, deze was van mijn zusje.
Ik heb de kast wit geschilderd en gevuld met mijn oude wit met blauwe serviesgoed.



Allerlei schalen, kommen en borden staan er in.


  








Deze kommen met lekkers en de muis staan in het open vak.




Ik ben heel erg blij met deze kast.
In mijn nieuwe huis komt hij in de keuken te staan en zal mijn oude witte serviesgoed, wat ik dagelijks gebruik er in komen. Mooie oude schalen, kommen en borden van Petrus Regout en SCM.

Een groot deel van het wit met blauwe serviesgoed zal ik dan ook binnenkort in mijn webwinkeltje plaatsen.
Moet me er nog even mentaal op voorbereiden hoor..... 
Als het zover is, zijn jullie de eersten die het horen, haha.

Wel heb ik nog allerlei ander moois in de winkel geplaatst.
Neem gerust even een kijkje!

Liefs, Peet.

19 opmerkingen:

  1. Prachtige kast hoor, en die schaal... met dat vlindertje :o

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een soortgelijke kast staat hier op zolder, we hebben hem al jaren in ons bezit. Mooi dat je de kast met servies gevuld hebt!

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat 'n plaatjes dit servies vooral de blauwe kommen zijn bijzonder,
    ik ga regelmatig even in je winkeltje kijken.

    Doei Doei Greet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi de kast...koester de herinnering lieverd.......ik vind het blauwe servies er prachtig in staan.....liefs van mij...fijn weekend...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie buffetkast. Prachtig ook met het blauwe servies. Ik kan me goed voorstellen dat je hier moeilijk afstand van kunt doen.
    Fijn weekend.
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi eerbetoon. De kast zal vast prachtig staan in je nieuwe keuken. Vooral met oud servies, dat blijft schitterend, in wat voor kleur dan ook.
    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben dol op servies, maakt me niks uit of het nou effen van kleur is of met motief, ik vind dit servies er prachtig in staan!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kast! en je servies komt er echt heel mooi in uit.

    Fijn weekend!
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind ze altijd wat hebben, buffetkasten. En deze is ook al zo mooi!! En wat een mooie collectie servies heb je erin staan! Ik geniet van zo'n plaatje ;)
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie verzameling servies in een mooie kast!

    Fijne Zondag,
    inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kast, zeg! Die is super opgeknapt!

    Fijne zondag!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kast!!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ziet er superrr uit ....spannend hoor het nieuwe huis ....veel plezier met alle voorbereidingen ...fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie servieskast en wat een prachtig servies heb je.
    Ik kan me voorstellen dat er moeilijk afstand van kan doen.
    Fijne avond lieve groet Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind je kast prachtig!! Helemaal mijn smaak, en dan nog met je servies er in! Om trots op te zijn.

    Een hele fijne week.

    Lieve groet,

    Miriam
    't Bezige Bijtje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een prachtige kast waar je servies mooi in uitkomt! En een deel van al dit moois ga je verkopen? Weet je dat wel zeker ;)

    Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw, wat een prachtige kast! Hij zal vast geweldig staan in je nieuwe keuken! Fijn weekend, liefs Lindy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je bent vast heel benieuwd hoe hij in je nieuwe huis gaat staan. Ik denk mooi!

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Erg mooie buffetkast hoor, complimenten


    grt kastenreus

    BeantwoordenVerwijderen