zondag 14 april 2013

Lieve allemaal...



Allereerst wil ik jullie bedanken voor de lieve reacties die ik kreeg naar aanleiding van het overlijden van mijn moeder. Zo lief!
Gelukkig gaat het nu weer een stuk beter met mij, al merk ik wel dat het afgelopen jaar me niet in de kouwe kleren is gaan zitten. Ben soms emotioneel zo moe. Vandaar dat het me ook maar niet lukte om reacties achter te laten bij jullie posts. Heb veel bij te lezen ook, maar dat is wel leuk!


De verhuizing komt met rasse schreden dichterbij. Over anderhalve week is het al zover!
De dozen staan inmiddels opgestapeld tot aan het plafond en de garage van mijn schoonmoeder staat vol met onze spullen! 
Best lastig hoor, zo'n woningruil!
Maar ook wel leuk. We hebben een erg leuk contact met de mensen die ons huis kopen en wiens huis wij dus kopen en hebben veel "voorpret". Samen hebben we een grote bestelbus gehuurd voor drie dagen en met zijn vieren gaan we de boel verplaatsen.
Eettafels zijn geruild, dus die kunnen blijven staan en ook de bekende plafonnieres en bollampjes blijven achter. Zelfs de gordijnen en zonwering blijven achter in beide huizen en diverse meubelstukken blijven gewoon staan waar ze staan,

Omdat ik een post zonder foto's maar niks vind en verhuisdozen niet erg fotogeniek zijn even een paar foto's uit de oude doos.




De foto's zijn van Pasen....maar dat kun je wel zien he?

Liefs, Peet.

24 opmerkingen:

  1. Begrijpelijk dat de emoties je regelmatig opspelen, het is ook niet niets wat je de afgelopen tijd hebt moeten doorstaan.

    Wat leuk dat het contact met de nieuwe bewoners zo gezellig is, zo'n woningruil is wel bijzonder. En ook handig dat je spullen van elkaar over kunt nemen.

    Ik wens jullie veel succes met de verhuizing! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spannend hoor allemaal Petra !! en leuk natuurlijk...pas je wel een beetje op jezelf een verhuizing en rouwen om je moeder is niet niks in je leven.....neem ook de tijd voor jezelf zo nodig ook al denk je ven niet ....sterkte liefs Ria...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat jullie een paar van elkaars spullen overnemen.
    Scheelt wel weer in de verhuizing.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Rouwverwerking is niet niks. Verhuizen ook niet, maar dat heeft gelukkig ook weer leuke kanten.Sterkte met alles!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat apart een woningruil, leuk ook dat jullie spullen van elkaar overnemen.
    Wel een beetje rustig aan doen hoor, je hebt veel meegemaakt de laatste tijd.
    Ben wel benieuwd naar foto's van je nieuwe huis.

    Fijne Zondag,
    inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dapper dat je er weer bent, Petra. Dat van die emotionele moeheid herken ik. Doe wel voorzichtig aan ondanks dat je nu heel veel te doen hebt. Het kan ook een goede afleiding zijn.
    Ik wens je heel sterkte met alles.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat je er weer even bent in alle drukte. Sterkte. En succes met de verhuizing.
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo naamgenootje,

    Ik vind het erg fijn weer iets van je te lezen. Doe je kalm aan met de verhuizing?
    En neem de tijd om het verlies te verwerken.


    Lieve groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhh...lieve Petra, ik ben op de één of andere manier wat posten van je misgelopen en lees nu het verdrietig bericht dat je moeder is overleden. Alsnog heel veel sterkte hiermee. Het is niet verwonderlijk dat je emotioneel heel wat te verwerken heb. Doe rustig aan en denk een beetje om jezelf.
    Veel liefs, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn dat je je weer wat beter voelt. En dan nu meteen helemaal midden een de verhuizing. Druk maar ook wel weer leuk en spannend. Ben erg benieuwd naar je nieuwe huis.
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  11. (spelfout hierboven..)

    Wat spannend, een verhuizing voor de boeg! Ben erg benieuwd naar je nieuwe plekje, het wordt vast prachtig, dat kan niet anders;).
    Even door de 'dozen' heen kijken.

    Fijne week!

    Groetjes
    Miriam
    't Bezige Bijtje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik lees nu pas dat je moeder is overleden, ik wens je alsnog veel sterkte.
    En dan ga je ook nog verhuizen, wel leuk om te lezen over eettafels en meubelstukken die zijn geruild en blijven staan.

    Doei Doei Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je verwoordt het mooi: emotionele moeheid. Dat is precies de goede term, helaas ook zelf ondervonden. Een sterfgeval (zeker zo dichtbij) en verhuizen zijn twee heel grote gebeurtenissen in iemands leven, dat een geweldige impact kan hebben. Dat heeft veel tijd nodig en bezinning. Neem de tijd die je nodig hebt, ook al draaft de wereld om je heen verder. Heel veel sterkte gewenst de komende tijd en natuurlijk ook spannend om een nieuwe start te maken in een nieuw huis!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Peet,sorry ik lees nu pas dat je moeder is overleden.
    Heel veel sterkte met het verlies van je moeder.
    En dan lees ik dat je gaat verhuizen, pppfffffffff dat is natuurlijk hard werken. Veel succes met de verhuizing hoor.
    lieve groet Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fijn om te lezen dat het weer wat beter met je gaat!
    Zoiets gaat je nu eenmaal niet in de koude kleren zitten!
    Gelukkig vind je een hoop afleiding in je aankomende verhuizing.
    Ik wens je heel veel succes!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja daar komt inderdaad heel wat werk bij kijken om alles in dozen te krijgen.
    Wel lekker dat er heel wat kan blijven staan.
    Ik kan me vorstellen hoor dat je nu even niet zo stevig in je schoenen staat. Het overlijden van je moeder gaat je niet in de koude kleren zitten en nu alles verhuizen.
    Dat zijn twee grote emotionele gebeurtenissen op een rij.
    Probeer ook op zijn tijd rust te nemen en even te ontspannen.
    Makkelijk praten natuurlijk maar in deze tijd van veel regelen en doen is het zo makkelijk om jezelf te vergeten en maar door te gaan.
    Ik wens je veel sterkte meid.
    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Peet ,

    ik lees nu pas dat je moeder overleden is , alsnog gecondoleerd en veel sterkte gewenst.

    Die moeheid blijft nog wel even hoor, je hebt nu afleiding genoeg maar als je tot stilstand
    komt, dan word dat erger ... heb het zelf ervaren vorig jaar na het overlijden van mijn vader.

    Ik wens jullie veel succes met de verhuizing maar dat gaat vast goed komen :-)

    Fijne week verder,hartelijke groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Misschien wel goed dat je het nu zo druk krijgt, is wel een goede afleiding. Kun je misschien alles een klein beetje van je afzetten. Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zo begrijpelijk je emoties en moeheid, de verhuizing zorgt nu wel voor afleiding. Heel veel succes met de verhuizing.

    & heel veel sterkte en kracht.

    Liefs,
    Yet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat fijn dat je je weer wat beter voelt. Heel veel succes met de verhuizing en straks lekker genieten in jullie nieuwe huis. Ik heb genoten van je oude foto's, heerlijk sfeertje! Liefs Lindy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je vorige bericht heb ik helemaal gemist... hierbij wil ik je als nog veel sterkte toewensen. Succes met de verhuizing.

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Title:
    The Best High Returns on Best Investment
    Content:
    Welcome to Make Money Online with best investment in Hedge fund day trading with high returns on Daily Interest the world best revenue sharing program in which High withdraw is only $5 which is on daily basis.
    For More Details click the link below:
    Yield Investment Program, Best Hyip, Best Investment, Hyip Monitor, Forex Fund, Daily Profit, Monthly Interest, Monthly Profit, Earn Money Online, Money Maker Group, Dream Team Money and like this much more and you can withdraw the amount throw referral commission, eCurrency Invest, LibertyReserve, Alert Pay and SolidTrustPay as well. Get 200% profit within 150 days and the minimum
    Web Link:
    http://www.whatacash.com

    Display Name: whatacash

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Het is inderdaad érg veel en kan me voorstellen dat je moe bent.
    En dan ook nog verhuizen ...
    Hartstikke leuk en spannend, misschien een goede afleiding maar wel intensief.
    Pas goed op jezelf! enne veel succes met alles.
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen