vrijdag 7 juni 2013

Eerste foto's nieuw huis

Hallo allemaal!

Hier even wat foto's van ons nieuwe huis.
Het houtwerk moet nog geschilderd worden en ook willen we graag een andere vloer......





  Deze staat nu in de keuken:




Een hoekje op het terras:




En het chaletje, waar ik mijn winkeltje in heb:


Alle spullen voor de winkel hebben al een plekje gekregen, maar nu wil ik alles nog prijzen.
In een volgende post laat ik jullie foto's zien van binnen in mijn winkeltje.
Binnenkort ga ik open....

Voor nu wens ik jullie allemaal een heel fijn, zonnig weekend!

Liefs, Peet.

19 opmerkingen:

  1. Spannend hoor...ik wens je heel veel succes!

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er al gezellig uit bij je, heel veel succes met je winkeltje!!

    Fijn weekend,
    Groetjes Patries

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je ben al weer behoorlijk gesetteld zo te zien. Gezellig hoor! En wat een heerlijk plekje voor je winkeltje. Ik ben benieuwd naar de foto's ervan.
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent al aardig gesetteld, fijn!
    Leuk een eigen winkeltje!
    Heel veel succes om alles voor elkaar te krijgen!
    En geniet van het mooie weer en weekend!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er al goed uit, leuk je eigen winkeltje, succes ermee.
    Geniet van een zonnig weekend.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er goed uit. De potten met hosta's staan er mooi bij. En de kast heeft een mooi plekje zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zeg helemaal leuk !!!...enne superrr leuk je winkeltje !!!...liefs van mij...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er toppie uit,leuk je winkeltje,ben benieuwd naar de foto`s,fijn weekend,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er allemaal heel gezellig uit! En je eigen winkeltje in een chalet, zo leuk!!

    fijn weekend,
    lieve groet Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat prachtig allemaal......gezellig huis......
    En dan je eigen winkeltje.....super! Genieten......is toch heerlijk zo'n plekje met al je mooie vondsten......
    Succes en fijn weekend

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk hoor! Fijn om zo'n mooi winkeltje te hebben!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ziet er al heel gezellig uit bij je! En wat leuk, je winkeltje in een chalet. Ben benieuwd hoe het wordt? Reuze spannend, Succes!!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat ziet er al gezellig uit! Ben benieuwd naar je volgende post...

    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het huis ziet er heel mooi uit zeg. Ook je winkeltje ziet er gezellig en uitnodigend uit. Leuk joh.

    Gezellige zondag, Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het ziet er super gezellig uit bij je!!
    Veel succes met je winkeltje!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk dat je mij bent gaan volgen, wat heb je een gezellige blog! En wat een leuk winkeltje! Liefs x Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ziet er gezellig uit in je huis , leuk je eigen winkeltje ...succes er mee !
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ziet er gezellig uit! Leuk ook, zo'n kacheltje, hopen dat je die voorlopig nog niet nodig hebt... En je tuintje is ook al zo lekker groen en gezellig, met ook nog je eigen winkeltje. Super. Geniet er van en alvast fijn weekend, Ilona.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Veel geluk gewenst op je nieuwe plekje! Leuk he, een eigen winkeltje. Ik ben benieuwd naar meer foto's.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen