zondag 2 juni 2013

Peets winkeltje



Na bijna twee maanden gesloten te zijn geweest is mijn webwinkeltje weer geopend!

Alle spulletjes staan opgeslagen in het chaletje in de tuin van ons nieuwe huis.
De  bedoeling is om hier binnenkort een mini-winkeltje van te maken zodat de spulletjes die te koop staan in mijn webwinkeltje ook in het echt te bekijken zijn.
Het lijkt me leuk om op een vast tijdstip en op afspraak klanten te ontvangen.

Om dat wel een beetje in stijl te kunnen doen, is er nog wel wat werk in de tuin te doen.
Sinds we hier een maand geleden zijn komen wonen is alles letterlijk de grond uitgeschoten!
En ook het onkruid...

Vandaag heerlijk bezig geweest in de tuin.
Een deel heb ik al onkruidvrij gemaakt. Komende week volgt de rest.


De pioenrozen hebben al mooie grote knoppen!



Ook de Hosta's doen het hier goed. Overal op het terras heb ik zinken emmers, teilen etc. neergezet en deze gevuld met Hosta's. Zoals ook hier in het hoekje bij het raam.


Binnenkort laat ik jullie nog wat meer foto's zien van ons nieuwe huis en de tuin.
Maar dan moet er eerst weer hard gewerkt worden....

Liefs, Peet.

14 opmerkingen:

  1. Dat is leuk joh...een heus soort winkeltje.
    Leuk dat je dat gaat doen..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat spannend...een eigen winkeltje! Ik ben gek op hosta's, maar helaas stikt het hier van de slakken die er ook gek op zijn. Dat wordt ondanks korrels toch weer gatenkaas in september ;-)!

    Succes met alles! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He Petra, fijn dat je er weer bent!
    Helemaal verhuisd en wel.
    Je tuin ziet er goed uit en de hosta's in de teilen zien er ook mooi uit! Zijn zulke mooie planten.
    Ik hoop dat jullie een beetje gesetteld zijn en wat leuk dat je nu ruimte hebt voor een winkeltje!
    Veel succes!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Spannend, een winkeltje! Lijkt me ook zó leuk.
    In je tuin zal het ook spannend zijn: wat komt er op? Mooi, die hosta's in emmers. Goed alternatief bij slakken. Helaas heb ik er zomers ook altijd zo'n last van. Maar ik blijf ze mooi vinden, dan maar strooien...Of toch die emmers...?
    Succes met alles!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je een klein winkeltje gaat beginnen!

    Tuin wordt vast mooi!


    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het was heerlijk weer om in de tuin te werken, ben ook erg benieuwd naar je nieuwe huis.
    Wat een leuk idee om een klein winkeltje te beginnen.
    Ik vind het zo knap dat je zo positief doorgaat en ook met nieuwe dingen na wat je de afgelopen periode allemaal hebt mee gemaakt. Lieve groet, Ilona.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat je een winkeltje gaat beginnen. Ben benieuwd naar je nieuwe huis.

    Fijne week, Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Peetje.

    Nog gefeliciteerd met je nieuwe huis.
    Leuk dat je winkeltje weer open is.
    Ga zo gelijk even kijken.
    En wet een leuk idee om ook een winkeltje in chalet te maken.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn dat de verhuizing achter de rug is en dat je weer tijd hebt voor je webwinkel. Ook leuk dat je een winkeltje aan huis gaat beginnen. Ik ben nu al benieuwd naar de foto's van je nieuwe huis, tuin en winkeltje!
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoop dat je al een beetje gewend bent. Ben heel benieuwd naar je nieuwe huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn weer van je te horen. Het was natuurlijk hartstikke druk met de verhuizing. Heb je het in huis een beetje op orde? Ik ben heel benieuwd naar je winkeltje en kom dan zeker kijken.
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk,succes en je tuin ziet er al gaaf uit hoor,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk dat je straks een winkeltje aan huis hebt!
    Je tuin ziet er prachtig uit!
    Ik ben erg benieuwd naar de rest!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Via, via, kom ik op jouw blog. Ik ga je volgen. Gefeliciteerd met jullie nieuwe woning en je winkeltje. Bij ons doen de hosta's het ook erg goed. Goede bodembedekkers ;-). Fijn weekend.

    Groetjes,
    Reineke

    BeantwoordenVerwijderen