donderdag 25 juli 2013

Daar was ik weer....

Hallo allemaal!

Na een roerige tijd eindelijk weer eens een berichtje van mij.
We voelen ons al helemaal thuis in ons nieuwe huis.
Er moet nog heel veel geklust worden, maar eerst zijn we bezig geweest in de tuin (onkruid verwijderen, carport vernieuwen). In het najaar ga ik binnen weer verder.
Toch al wel een paar leuke hoekjes gemaakt in de woonkamer.
Waaronder deze:




Deze foto's geven wel aardig de sfeer weer die ik voor ogen heb in ons nieuwe huis.

Veel wit, stoer gecombineerd met lief en nieuw in combinatie met brocante en vooral niet te vol........

Hoe vinden jullie trouwens die foto?
Dat is een foto van mijn zoon, nu 15 jaar,  genomen toen hij nog een peutertje was.

Ook mijn webwinkeltje is weer open en zal binnenkort weer aangevuld worden met heel veel leuks.
Waaronder deze spulletjes:


Alle spullen staan inmiddels uitgestald in het chaletje in de tuin en zijn geprijsd.
Daarbij nodig ik dan ook iedereen van harte uit om eens langs te komen en lekker te komen snuffelen.
Daarvoor kun je me gewoon een mailtje sturen en dan maken we een afspraak.







Liefs, Peet.

11 opmerkingen:

  1. Hallo Peet wat fijn dat jullie je thuis voelen in jullie nieuwe woning en dat het nog niet helemaal klaar is dat gaat vast goed komen , het ziet er in ieder geval heel gezellig uit !
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, dat voorproefje ziet er al goed uit, heel sfeervol. Fijn dat jullie je al zo goed gewend hebben. En je winkeltje ziet er ook al zo leuk uit. Daar zul je veel voldoening uithalen!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellig winkeltje!! Helaas een beetje ver rijden om te komen snuffelen.
    En met de inrichting van je nieuwe huis komt het wel goed. Dat zie je zo!!
    Groetjes,
    maruion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een winkeltje in eigen tuin, da's echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk je bent erweer!!..wat een leuk sfeertje al...en een winkeltje in je tuin !!! superrr!!...liefs van mij...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De foto ziet er veelbelovend uit, dat gaat wel goed komen met de rest van de inrichting. Leuk hoor een eigen winkeltje, veel succes!

    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zal dat heerlijk voelen dat jullie je allemaal thuis voelen op de nieuwe plek!
    Leuk zeg een winkeltje in de tuin, veel succes ook met de nieuwe inrichting!!

    Fijn weekend!

    Liefs,
    Yet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat je al gewend bent, dat gaat vast goed komen met je inrichting.
    Fijn Weekend.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel sfeervol! Ik ga even een kijkje in je winkeltje nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk dat je er weer bent.
    En ingeburgerd bent in je nieuwe huis.
    De tuin en carport op orde is natuurlijk ook wel fijn en dat zijn toch meer zomerklusjes.
    En wat leuk dat je nu een eigen atelier hebt.
    Een mooi weekend!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke sfeer voor in huis. Maar je winkel ziet er ook gezellig uit. Ik kom zeker een keer snuffelen. Geniet ervan.
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen