zaterdag 5 oktober 2013

Ik ben er nog!



Hallo allemaal!

Het is al weer een poosje geleden dat ik mijn vorige berichtje postte, maar ik ben er nog hoor. 
Ik heb een moeilijke tijd achter de rug, veel verdriet gehad.
Gelukkig heb ik veel steun gehad van mijn man en mijn kinderen.

Eindelijk heb ik ook weer zin om te bloggen.Ik heb weer zin om in huis te "tutten" en de boel gezellig te maken. Ik zit ook vol ideeen en plannen!

Een paar dagen geleden heb ik de woonkamer aangepakt. 
Alles lekker in herfstsfeer gebracht, mijn herfstsfeer....

Een nieuwe dadeltak.

Op mijn stoel een lekker warm vachtje.

Drie kleine windlichtjes bij de Action gekocht.




Ook heb ik nieuwe kussens op de bank. Het "bontkussen" komt van de Action, het andere kussen heb ik zelf gebreid.


En ook Nisse heeft zijn plekje weer ingenomen...


En onze kat geniet van zijn kussentje in de vensterbank, en ik geniet van hem!


Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend.
Liefs, Peet.

18 opmerkingen:

  1. Fijn dat je er weer bent Peet, ik hoop dat je het verdriet inmiddels een plaatsje hebt kunnen geven. Gelukkig dat je je zo gesteund voelde door je gezin, dat kun je dan wel heel goed gebruiken.

    Leuk om de woonkamer in herfstsfeer te brengen, hier komen langzaamaan ook steeds meer herfstdecoraties in huis.

    Ik wens je een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Peet, wat fijn dat je er weer bent.
    Verdriet heeft zijn tijd nodig en kan je zin in dingen even wegnemen. Ik hoop dat je het moeilijkste hebt gehad.
    Mooi om je huis weer in herfstsferen te brengen. De dadeltak op de pot vind ik erg mooi!
    Hier komt ook zo het een en ander weer binnen en de kaarsen doen ook weer druk dienst!
    Nog een fijn weekend verder!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je er weer bent! Het heeft tijd nodig om je verdriet te verwerken en een plekje te geven, gelukkig heb je veel steun van je gezin.

    Gezellig om het in huis weer wat te veranderen nu het 'binnenseizoen' er weer aankomt.

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo fijn dat je er weer bent, ik hoop dat je je verdriet een plekje hebt kunnen geven.

    Je woonkamer ziet er gezellig uit.
    fijne zondag
    Liefs, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bloggen komt soms door allerlei omstandigheden op een laag pitje.
    Het is ook geen moeten ...
    Fijn dat je er weer bent en dan ook nog met zo'n sfeervolle post.
    Mooi om ook de herfst naar binnen te halen zó gezellig!
    Fijn weekend! Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat je er weer bent...ik hoop dat je je verdriet een plekje hebt kunnen geven.
    Je laat leuke sfeerplaatjes zien...ziet er gezellig uit bij je.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat ik weer wat van je lees... neem de tijd, doe het rustig aan en geniet (maar dat doe je al zo te lezen) van de kleine dingen. Fijne dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat je er weer bent.......wat naar zo veel verdriet.....fijn dat het weer iets beter
    met je gaat.
    In huis heb je het heerlijk sfeervol en gezellig.....dat doet ook altijd veel goed denk ik.
    Heerlijk rustig genieten in je eigen omgeving met je dierbaren om je heen.
    Dat knap je het snelst weer op.

    Sterkte en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Welkom terug en prettig om te lezen dat je weer zin hebt in het bloggen. Je dadeltak is erg mooi, ik moet er ook nog steeds een halen. Fijne dag!

    Groetjes, Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prettig om weer wat van je te horen. Ik heb je mooie blogs gemist. Maar het is goed om de tijd te nemen om dingen te verwerken. Ik hoop dat je een fijne tijd tegemoet gaat. Enne.... het ziet er weer gezellig uit.
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Peet fijn dat je er weer bent ik hoop ook net als mijn voorganster dat je het verdriet een plekje hebt kunnen geven .
    En dat je weer bezig bent met leuke dingen , het is erg gezellig zo in huis leuk hè herfst in huis halen, en je dadeltak prachtig hoor !
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijn dat je er weer bent ,wat heb je het weer gezellig gemaakt
    Fijn weekend nog ,lieve groet Amy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel langzaam gaat verdriet een weg vinden in je leven....maar het heeft tijd nodig heel veel tijd......maar je ziet de zon steeds vaker schijnen...en gaat meer en meer genieten van de allerkleinste dingen van het leven...pluk de dag meis....doe het op jou manier......gun je zelf die tijd die je nodig hebt....liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fijn dat je er weer bent Peet en je blog is helemaal in herfstsfeer, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Soms moet je je even opladen. En verdriet heeft gewoon tijd nodig, ook al denk je dat je het allemaal wel aankan. Dan kan het toch opeens weer toeslaan en je helemaal uit het evenwicht brengen. Gelukkig is er dan een fijn gezin dat je erdoor heen trekt, zo belangrijk!
    Je hebt het in ieder geval weer heel gezellig gemaakt in huis. Je kat geeft daar een hele mooie demonstratie van....
    Welkom terug!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Welkom terug! Ik hoop dat je alles een plekje hebt kunnen geven...
    Je hebt je huis weer gezellig aangekleed

    Fijne avond

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat fijn weer een reactie en een post van jou te zien!
    Gezellige sfeerfoto's .....
    Fijn wanneer je steun ervaart van de dierbaren om je heen in een moeilijke periode.
    Even tijd geven aan verdriet is soms zo nodig om daarna het een plekje te kunnen geven en verder te kunnen gaan.

    Liefs,
    Yet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat naar, dat je zoveel verdriet hebt gehad! Fijn dat je in zo'n tijd ook veel steun mag ervaren!
    Veel sterkte met alles, je huis ademt een warme sfeer!

    Lieve groet!
    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen