zondag 27 oktober 2013

Op afspraak....


Het moest er een keertje van komen:

De spullen in mijn webwinkeltje zijn nu ook op afspraak te bezichtigen bij mij thuis.
Daarvoor heb ik het schuurtje in de achtertuin omgetoverd tot "winkeltje".
Dit schuurtje is niet groter dan 3 x 3 meter en niet verwarmd, dus een langdurig verblijf is niet echt raadzaam. maar alles staat/ligt/hangt er uitgestald. Voor mijzelf erg handig, omdat ik niet meer in dozen hoef te zoeken naar iets dat ik verkocht heb en leuk! Want wie wil er nou niet stiekem "winkeltje spelen" ook al is íe geen kind meer? Haha.

Ook is het voor klanten natuurlijk handig om te zien of de aangeboden spullen in het echt net zo leuk zijn als op de foto. Dus heb je iets gezien in mijn webwinkeltje en wil je het graag zelf komen ophalen of toch eerst even in het echt komen bekijken? Dan ben je van harte welkom om een afspraak te maken.
Daarvoor kun je me gewoon even een mailtje sturen.









Alles wat je op deze foto's ziet, is te koop! Dus ook de kasten, het oude bureautje enz.
Je kunt me natuurlijk altijd een berichtje sturen als je iets wilt weten, want niet alles staat al in mijn webwinkeltje.


Wie weet tot ziens.....
Voor nu wens ik iedereen een fijne zondag!

Liefs, Peet.




19 opmerkingen:

  1. Wat leuk Peet. Nu kun je in je winkeltje winkeltje spelen. Ik wens je heel veel suces!
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig winkeltje en met hele leuke spulletjes zo te zien !
    Veel succes met de verkoop !
    Bedankt voor je reactie en ik denk ook dat het mijn volgende klus word schuren en nog eens schuren van de tafel !
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Peet, wat leuk zeg zo in je eigen schuurtje in de tuin...
    héél veel succes...
    lieve groeten en een fijne zondag nog
    kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er gezellig uit! En inderdaad winkeltje spelen blijft leuk ;)

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk zeg zo je eigen winkeltje. Als je het zo presenteert oogt het ook meer als een winkel he? Heel leuk hoor! Succes met de verkoopjes, maar dat komt vast goed.

    Groetjes, Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat heb je mooi voor elkaar zo. Lekker overzichtelijk, voor jou en voor de klant.

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk! Het ziet er erg gezellig uit en ik hoop dat er veel mensen zijn die je weten te vinden.

    Nog een fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte! Je eigen winkeltje.....een droom die nu echt is.......
    Ziet er zeer sfeervol uit.....veel succes!

    Fijne avond

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk gezellig winkeltje.
    Leuk spulletjes.
    En ja ik wil ook wel winkeltje spelen ;-)

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is dat leuk geworden zeg. Ik herken al wat spulletjes, maar zo is het natuurlijk nog veel leuker. Succes en ik kom een keer langs!
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat gezellig zo'n eigen winkeltje, wie weet wat daar nog uit groeit!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk is dat he? Ik heb het zelf ook zo, maar ik heb er ook een kacheltje nu in. Gewoon een werkplaatskacheltje, ik zet hem bij koud weer aan als er iemand komt of als ik er bezig ben. Ideaal! Dus een aanrader voor je!Geniet er lekker van! Groet, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk, een eigen winkeltje in je tuin...een droom die uitkomt.
    Succes met je winkeltje.
    Fijne Week.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het lijkt me heerlijk zo'n winkeltje in eigen tuin! Het ziet er ook zeer gezellig uit. Ooit, ooit hoop ik dit ook te kunnen doen. Je moet beginnen met dromen hé. Bij jou is je droom uitgekomen! Heel veel succes!!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk dat je nu een winkel in eigen tuin hebt en ook bezoek kunt ontvangen.
    Een uitgekomen droom!
    Veel succes!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Helemaal leuk hoor...succes !!! liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat lijkt me dat ontzettend leuk, veel plezier en succes!

    lieve groet Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik zag dat je me volgde....dus ben je gaan opzoeken, leuk hoor een eigen winkeltje :-) veel succes ermee!
    Ik ga je ook volgen.
    Groetjes, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat heerlijk om je eigen winkeltje in je tuin te hebben! Het ziet er super sfeervol uit. Leuke spullen heb je staan! Veel succes ermee!
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen