donderdag 21 november 2013

Een oude sprei....

Vanmiddag scheen de zon hier zo mooi naar binnen......
Ik had nog een paar spullen liggen om te fotograferen voor de webshop, waaronder dit oude gehaakte sprei.



 Hij meet maar liefst 2.20m x 2.20m!
Prachtig over een bank, maar natuurlijk ook op een bed of opgevouwen in de kast.



Eenmaal bezig, kon ik niet meer stoppen met foto's maken. Het licht was prachtig!













En nu snel weer verder met het aanvullen van de webwinkel!

Liefs, Peet.

17 opmerkingen:

  1. Het licht viel inderdaad heel mooi bij je naar binnen. Dat móest vastgelegd worden.

    Fijne avond. Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gezellig bij je Peet...liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie plaatjes gezellige binnenkijker !
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daar kan ik ook altijd zo van genieten, als de zon naar binnen schijnt.
    Prachtige foto's heb je gemaakt. En dat witte tafeltje: een beauty!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker bezig dus......
    Ja hier in het noorden scheen vandaag heerlijk de zon.
    Dat levert de mooiste plaatjes op inderdaad, gezellige sfeer.

    Fijne avond

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige sprei. Dat geeft een bank of bed gelijk een hele andere uitstraling.........wat heerlijk dat je het zonnetje op je foto's hebt gevangen. Wij hebben vandaag hier helaas geen zon gezien...........
    Liefs,
    Tina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een beauty, je sprei. En inderdaad heerlijk licht. Trouwens, wat een leuk kacheltje.
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig sprei! Fijn om even mooi licht te hebben in huis, dan worden foto's zoveel mooier.

    Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een ontzettend mooi sprei!
    enne wat genieten al deze sfeervolle hoekjes in je woonkamer.
    Fijn weekend! Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zijn zeker mooie foto's met het zon licht.
    Ga gauw even kijken in je winkeltje.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi sprei, Peet!
    En inderdaad mooie lichtval in je kamer. Mooie hoekjes heb je.
    Ik dacht ook het licht even te baat te nemen, maar mijn foto's raakten overbelicht. Ik woon hoger en heb het licht rechtstreeks de kamer in.
    Veel succes met je winkel!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ziet er sfeervol uit zeg zie prachtige dingen voorbij komen ...geniet er lekker van ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi sprei Peet!
    Dat heerlijke zonnetje viel mij vanmiddag ook al op, echt genieten.
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige witte sprei! Ik voel me helemaal geïnspireerd. Ik heb op zolder nog een witte gehaakte sprei van de kringloop liggen. Ik ga hem gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijk! Het zonnetje dat zo lekker naar binnen schijnt!
    Je sprei is prachtig! Het ziet er allemaal gezellig uit.
    Fijn weekend. Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige spullen en de sprei vind ik zo mooi staan op de bank.

    Leuk idee, het hertenkopje onder de stolp.

    Fijne zondag en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen