woensdag 6 november 2013

Zomaar...


Hadden jullie het al gezien....mijn nieuwe header?
Had opeens zin in iets anders. Ik was heerlijk aan het rommelen geweest in huis. Nieuwe hoekjes gemaakt, veel weggehaald en wat nieuwe dingen toegevoegd.
Zo had ik de krans gekocht met de bedoeling hem in de keuken op te hangen. Daar ben ik namelijk druk bezig met de muren. Behang afhalen, muren schoonmaken en schilderen. De bedoeling is dat de keuken lekker fris wordt. ook de keukenkastjes zelf, nu nog creme-kleurig/vaal geel.  Daar gaat nog wel even wat werk inzitten, dus vandaar eerst de krans maar even in de woonkamer gezet.

.
De kandelaartjes waren van mijn moeder, de kaarsjes branden voor haar en mijn zusje.
De glazen fles past er mooi bij, vind ik. Daar wil ik binnenkort eens een mooie tak voor gaan zoeken.



In de vensterbank heb ik een stapeltje mooie kijk-boeken gelegd.
Er bovenop een sigaren-kistje van de kringloop. ik vond de kleurtjes zo leuk.



Ook de eettafel oogt lekker fris. Omdat er in de keuken geklust wordt, eten we voorlopig in de woonkamer.
De twee stoelen op de foto zijn dan ook tijdelijk vervangen door onze rieten eet-
kamerstoelen.


Tot zover deze "update".
Binnenkort zal ik eens foto's plaatsen van de rest van het huis....

Ik wens jullie allemaal een fijne week toe!
Liefs, Peet.

18 opmerkingen:

  1. Hier ben ik nog een keer! Wat heb je mooie sfeerhoekjes gemaakt! Je krans is ook erg mooi. Leuk zo bij het glas in lood raam.
    Veel klusplezier in je keuken! Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal mijn stijl, dus ik geniet! Mooie header heb je gemaakt. Fijn om zo je dierbaren te herinneren met een kaarsje...
    En op dat glas-in-lood-raam ben ik verliefd, zo'n mooie sfeermaker.
    Ben benieuwd naar je keuken dus klus lekker verder. Wordt vast ook zo mooi!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor je nieuwe header !!!..leuk die kandelaartjes......en zo speciaal ook...liefs fijne dag Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een sfeervolle header, past goed bij de tijd van het jaar. Succes met alle klusplannen voor de keuken, ik ben erg benieuwd. Voor en na foto's vind ik altijd het leukst, dan kun je goed zien wat er allemaal gedaan is en hoe het allemaal is veranderd.

    In het stapeltje boeken herken ik het onderste boek. Gevonden bij de kringloop, er staan zulke mooie tuinfoto's in.

    Een fijne dag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige header....wamr en sfeervol.
    Dusse...je bent lekker bezig, druk druk.....
    Het wordt vast en zeker prachtig.

    Succes en fijne dag

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je header vind ik heel mooi, ik krijg het niet voor elkaar.
    Je hebt het weer gezellig gemaakt...
    Fijne Week.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is je header mooi, heel warm!
    Je kandelaartjes zijn ook zo mooi.. mooi om daar kaarsjes voor je dierbaren in te branden..
    Succes met klussen!

    lieve groet Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je bent lekker bezig en je header is heel sfeelvol.
    Succes met de verfklussen en ik ben benieuwd naar de rest van je huis!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg mooi je header, sfeervol, en dat geldt natuurlijk ook voor het hoekje zelf ;-)

    Liefs, Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooie header, net als de hoekjes die je gemaakt hebt! Succes met klussen, ik ben benieuwd naar het eindresultaat...

    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt een mooie header gemaakt , maar ook gezellige hoekjes.
    Veel succes bij het klussen!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ziet het er gezellig uit bij je! En wat mooi dat je de kaarsenhouders van je moeder in gebruik hebt en je kaarsjes brand voor haar en je zusje...je stapeltje boekjes ziet er idd erg leuk uit met dat sigarendoosje er bovenop en je header viel me gelijk op, mooi!

    Fijne dag

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat is zeer geslaagd. Mooi, die naturelle kleuren. Ik ben ook benieuwd naar je huis. Als ik de foto van de tafel zie, dan ziet het er buiten lekker groen uit.
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie header heb je gemaakt, en hele gezellige hoekjes.
    Succes met klussen.

    Groetjes, marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  15. je header is prachtig altijd weer een werk om te maken vind ik ... heerlijke sfeerplaatjes en lief dat je kaarsjes brand voor hun en in haar kandelaars moet je lekker koesteren .... nou Peet takken buiten zat hoor hahahaha kan er een huis mee vullen ...wens je een fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig je nieuwe header, en de rest is ook erg gezellig, succes met klussen!
    Groetjes, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heerlijk aan het klussen, het zal vast heel mooi worden. Je nieuwe header is ook erg leuk.

    Alvast een fijn weekend, Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dag Peet,
    Ik vond het ook heel leuk jou te ontmoeten. Even je blog weer bekijken, leuk die foto's. Groetjes en graag tot een volgende keer.
    Geke

    BeantwoordenVerwijderen