vrijdag 6 december 2013

Nieuwe stijl?



Hallo allemaal!

Langzamerhand gaat er hier in huis het e.e.a. veranderen....
Het wordt wat leger, wat strakker, wat eenvoudiger qua styling.
En ik ben er heel blij mee.
Zoveel mogelijk wit en naturel, met hier en daar een subtiel kleuraccent.










De rode leren bank hoop ik binnenkort eens te vervangen door een exemplaar in een wat meer neutrale kleur. En ook de vloer willen we graag anders.
Maar voorlopig ben ik dik tevreden!






Heel zoetjes aan sluipt er wat kerstversiering binnen,
niet te veel, en met de juiste dosis humor.
Binnenkort meer kerst.....

Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend.
Kaarsjes aan, verwarming graadje hoger, gezellig!

Liefs, Peet.



13 opmerkingen:

  1. Dat probeer ik ook, het huis iets leger houden, maar ik vind zoveel dingen leuk dat dat ook nog wel lastig is toe te passen.

    Dit weekend wil ik eigenlijk de boom wel zetten, eens kijken of we er tijd voor kunnen vinden.

    Jij ook een heel fijn weekend! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi rustig en nog steeds gezellig. Soms ben je daar gewoon aan toe, een beetje leger. Ik heb dat meestal na de kerst, want tijdens de kerst ga ik nog even los. Fijn weekend, Ilona.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maar nog steeds mooie spullen, zie ik. Het heeft een prettige sfeer.
    Fijn weekend, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik houd er van....rust.........
    Probeer het ook zo vaak.....maar ach.....of het me ooit lukt........
    Zie toch vaak weer teveel moois ;)
    Maar de rust hier geeft me weer inspiratie......rustig en stijlvol.....ja ik ga er weer voor....

    Fijne avond

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hahaha sluit me bij de woorden van bonjade aan hou er ook van maar lukt me voor even ziet er sfeervol uit geniet lekker van je kerstsfeer ...fijn weekend lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk knus in je huis hoor......fijn weekend...liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Peet, dat "leeg-willen-gevoel" heb ik meestal zo de eerste week van januari,
    super blij dat de kerstboom,die ik wel super gezellig vind, en de andere kerst attributen dan terug de doos in mogen en naar de berging verhuizen voor een jaartje …dan is alles weer zo open en heb je gevoel dat je huis "opgeruimd" is…haha
    Weet je , dit is het eerste jaar dat ik verlang tot alles weg mag…en het staat er pas,maar mijn hoofd zit zo vol met allerlei dingen die ik wil gaan doen,waar ik wat wil zetten… maar toch eerst genieten van de zo sfeervolle Kerstperiode !!
    lieve groeten
    fijn weekend
    kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi en sfeervol.

    Ook hier probeer ik het rustig te houden, alhoewel ik steeds de neiging heb weer wat neer te zetten en dan haal ik het weer weg hahaha.....

    Heel fijn weekend en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Spannend een nieuwe bank, ben heel benieuwd.

    Groetjes Sot & Tof

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik hou ook van rustig, kan namelijk "onrustig" worden als het te vol staat :-)
    Ik zie dat je een houtkachel hebt, heerlijk he? en je mand met houtblokken is super!

    Fijn weekend.

    Liefs, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Peet,

    tja , ik kan het alleen maar mooi vinden want ik hou zelf ook van rustig
    en het gebruik van niet al te veel kleuren.
    Ik vind vooral je hoekje met de spiegel en de vaas prachtig.
    Het andere ook hoor maar die springt er voor mij nog net
    even uit .

    Ik wens je alvast een fijne feestmaand toe en tot
    de volgende keer, hartelijke groet gea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha Peet; Leuk dat je op mn blog was; nu neem ik een kijkje bij jou!
    Succes met t winkeltje in de tuin! Er staan leuke spullen zie ik!
    Dat kleed op de bank zou ik lekker zelf houden! Maar die verleiding is er natuurlijk met heel veel spullen! Groetjes Fleur in de polder

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou, ziet er al mooi uit bij je hoor en voor een nieuwe bank, gewoon even achter MP gaan zitten, hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen