woensdag 15 januari 2014

Opruimen, ruimde op, opgeruimd!

Hallo allemaal!

Nog steeds druk aan het opruimen hier....
Veel spulletjes komen in mijn webwinkeltje of worden verkocht via Facebook.


Ik krijg steeds meer een beeld van hoe ons huis moet gaan worden qua sfeer.
Ik kijk veel op andere blogs, facebook en in woonbladen om inspiratie op te doen.
De kerstboom en alle kerstspullen zijn weer opgeborgen en ook dat ruimt lekker op!






De krans met lichtjes mag nog even op de oude schaal blijven liggen...

Het kaartenrekje heb ik met kerst onder de kerstboom gekregen. Zo leuk!!!

De foto's van de woonkamer zijn niet helemaal scherp, ik heb ze 's avonds genomen. 
Maar ik wilde ze toch even met jullie delen.

Lieve groetjes, Peet.

11 opmerkingen:

  1. GEZELLIG WOONKAMER EN MOOI MUZIEK INSTRUMENT.

    FIJNE DAG,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er gezellig uit. En wat een leuk kaartenrek!
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gezellig Peet ....wat voor sfeer ben je aan het bedenken ?
    En inderdaad hier heb ook steeds meer een andere sfeer in huis gemaakt niet meer zoveel frutsels ...rust vooral creëren .Succes met de verkoop van je spulletjes !
    Liefs ida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heerlijk sfeertje ..opruimen is altijd leuk ..tijd voor nieuwe dingen hahaha wens je veel plezier met de verkoop gaat zeker lukken... fijne week rosita x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel verstandig om eerst een tijdje te wonen, sfeer proeven, en dan pas echt met de inrichting te beginnen. Je hebt nu al favoriete plekjes in huis qua daglicht, looproute, opslag en gewoon lekker relaxen. Ben benieuwd welke sfeer het gaat worden? Nu ziet het al gezellig uit bij je. Mooi kaartenrek heb je gekregen!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gezellig bij je Peet heel leuk hoor !!...liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Spannend wat het gaat worden.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Opruimen en ondertussen sfeerproeven op diverse blogs en in de bladen... een heerlijk tijdverdrijf. Ik ben benieuwd hoe het uiteindelijk wordt... Wat een leuk kado lag er voor jou onder de boom.

    Fijne avond. X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gezellig zo zeker met een stukje achtergrond muziek, want neem toch aan dat die er niet alleen voor de show staat.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk dat we even bij je binnen mogen kijken!
    Ik doe ook altijd zoveel inspiratie op in de bladen en op blogs.
    Heerlijk hè.
    Het ziet er al gezellig uit bij je! En die krans met lichtjes kan zeker nog even blijven, juist gezellig in deze tijd.
    Fijn weekend! liefs Lindy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gezellig hoor bij je!!
    Ik ben weer terug in blogland!
    Dus ik kom weer regelmatig bij je op bezoek!

    Fijn weekend!
    Veel liefs!

    Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen