dinsdag 4 februari 2014

Magnoliatakken en meer

Hallo allemaal!

Eerst nog even dit: de stoere potten van mijn vorige bericht staan inmiddels in mijn webwinkeltje.
Ze kosten €10,-- per stuk en zijn te bestellen via mijn winkeltje.

En dan de Magnolia takken....
Ruim een week geleden kocht ik een bos takken op de markt. Ik had ze nog nooit eerder gehad en kocht ze eigenlijk heel toevallig omdat ik geld wilde wisselen voor de parkeergarage...
Had wel eens gehoord dat het best wel moeilijk was om ze uit te laten komen, maar vond dat niet erg omdat ik ze zo ook al mooi vond. Voor €5,-- nam ik een bos mee naar huis.
Ik verdeelde ze over twee vazen, een grote stoere kan en een hoge roze glazen vaas.
Nu komen de bloemen een voor een uit, en ik vind ze prachtig!!!







Prachtig toch?
Ik geniet ervan.

Lieve groetjes, Peet.

14 opmerkingen:

  1. Super dat ze uitkomen! Alvast een voorproefje op wat komen gaat.
    Liefs,
    Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sinds vorige week staan ze hier ook. Ik laat de bloemen niet uitkomen, maar dat ligt niet aan de magnolia zelf...wat een mooie bloem. Ik hoop dat ze nog een hele tijd mooi bij je staan.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn prachtige bloemen die er tevoorschijn komen! Ik zou best wel een boompje in mijn tuin willen, maar volgens mij worden dat hele grote exemplaren. Maar als ik ze in menige voortuin zie staan, in het voorjaar, kan ik er zo van genieten. Maar als de bloesem gaat vallen, geniet ik ervan dat ik 'm niet in de tuin heb staan....Dan maar zo, in een vaas. Ook prachtig!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi die magnoliatakken….prachtig….. moet ik echt eens kijken
    of ze bij ons ook te krijgen zijn !!
    Fijne dag nog
    Liefs kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig de magnolia takken ook een mooi kleurtje trouwens :-)
    Geniet ervan!

    Groetjes, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn je magnoliatakken prachtig! Ik twijfelde of ik ze mee zou nemen, maar koos voor bloesemtakjes. Maar nu ik deze zie....zijn ze toch wel heel erg mooi! 5 euro is ook wel een betere prijs....hier waren ze 11.95
    Geniet er lekker van! Liefs Lindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn zo mooi! Bij mij vielen ze wel heel snel af toen ze eenmaal uit kwamen maar het blijft genieten!
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig!
    Ik had vroeger in Nederland een boom in mijn tuin!
    Hier heb ik ze nog nooit gezien.

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi zijn je takken.
    Bij word het helemaal niets.
    Jammer.
    En je potten zijn erg mooi.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zijn inderdaad prachtig!

    Fijne avond. X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige bloemen! Tis toch een klein wonder. Dat aan een tak zo'n mooie bloem verschijnt. Genieten!
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi zeg die prachtige takken, staat helemaal mooi zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig! Ik begrijp dat je ervan geniet. Ik heb ze 1x gekocht, maar er kwam geen bloem aan. Nu ik ze zo zie moet ik het misschien nog maar een keer proberen. Groetjes, Ilona.

    BeantwoordenVerwijderen