dinsdag 16 september 2014



Eindelijk.....

Eindelijk weer eens een bericht van mij voor jullie.
Ik ga proberen het bloggen weer een beetje op te pakken.
De afgelopen tijd ben ik voornamelijk actief geweest op facebook.
Zo af en toe eens een foto geplaatst en wat reacties, lekker makkelijk.....
Maar ik mis vooral de leuke posts met foto's van jullie!
Het lekker even bijlezen....

En daarom ben ik er weer.
Met foto's van mijn herfsthuis.








Ik beloof dat ik snel weer bij jullie langskom en ook zelf weer vaker een post zal maken!

Lieve groetjes, Peet.

15 opmerkingen:

  1. Peet wat leuk dat je terug bent, ik heb geen Facebook dus leuk dat je weer
    het bloggen wat gaat opnemen, wat is het bij jouw al een gezellige herfstsfeer !!
    héél fijne dag nog
    liefs Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je er weer bent! Wij waren al die tijd gewoon hier hoor. Maar nu kunnen we weer van je leuke blog genieten. Je hebt het heel gezellig gemaakt in je huis. De herfst is al goed vertegenwoordigd. En is dat Rudolph van de A, die daar hangt, maar dan wit geverfd? Ik heb 'm ook, hij is leuk! Ik heb 'm 'puur natuur' gehouden, maar dit is ook een leuk idee. Ik zie ook een hele grote berenklauw. Prachtig! Je hebt een heerlijk sfeertje in huis. Gauw weer bloggen hé...
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig dat je er weer bent!

    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Welkom terug...gezellig dat je er weer bent. Leuk om ook bij jou te zien dat de herfst in huis haar intrede heeft gedaan.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sfeervol. De berenklauw staat daar fantastisch. En fijn dat je ook weer in blogland bent. Ik 'zag' je wel op facebook, maar bloggen heeft toch ietsje meer. Ik kijk uit naar je nieuwe posts.
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi sfeertje in huis zeg! En wat leuk die herfst-schaal. Dankjewel voor het idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat je er weer bent.
    Had je gemist.
    Vind het altijd leuk om je berichten te lezen.
    Wat een gezellige sfeer.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lekker bloggen.....veel leuker dan facebook!
    Het ziet er gezellig uit in je herfshuis!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben er ook een tijd niet geweest.

    Gezellig herfstsfeertje!


    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk dat je weer begint met bloggen en wat heb je het gezellig in huis!

    Lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Amei conhecer o seu blog, já fiquei por aqui!!!Achei maravilhoso!!!
    Visite-me:http://algodaotaodoce.blogspot.com.br/
    Siga-me e pegue o meu selinho!!!

    Obrigada.

    Beijos Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een sfeervol en gezellige post.
    Wat bloggen betreft: deze post is al bijna van 2 maanden geleden hoor haha
    Gelukkig zie ik je regelmatig op FB #grijns
    Een hele fijne avond! Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat ziet er zeer sfeervol uit! leuke webwinkel heb je ook. Ga vaker een kijkje nemen. gr.Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik zocht gekleurde versiering kerstboom. Via google kwam ik bij een berichtje van jou uit 2012. Gezellig hier op deze blog, ik ga je volgen.Ook al is het wel een poosje geleden dat je een berichtje hebt geplaatst. ;-) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo wil je bij deze een gelukkig nieuwjaar wensen, wat aan het rondkijken in blogland jammer genoeg is het me nog steeds niet gelukt om een blog te zetten ... De rust in huis is nog niet optimaal, de privéomstandigheden en de drukte van de feestdagen en al de kleinkinderen vergen zoveel energie dat het gewoon niet lukt ... hoop snel weer een blog te maken als ik weer wat meer rust kan vinden ... tot dan geniet ik van jullie mooie foto's en verhalen ... wens jullie een gezond en mooi 2016 ... Lieve groet Rosita

    BeantwoordenVerwijderen